Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nylansering av nettside - ka du tru?

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg har (omsider) fått ut fingeren og lagt ut den nye versjonen av Flash Banner | Design av flashannonser og annet i flash.

Tar gjerne i mot tilbakemeldinger på design, brukervennlighet, hva dere tenker om call-to-action`en på forsiden osv osv...

Det er selvfølgelig viktig for meg at potensielle kunder syntes siden er grei å navigere i og at de finner den infoen de trenger, noe jeg føler er ivaretatt nå.

Ka du tru?
 

Ole Avranden

utvandret
Sidene ser greie ut, men lever ikke helt opp til slagordet ditt; "Bli lagt merke til!"
Som ren informasjonsbærer er det ikke noe å utsette på sidene, men når du selger grafiske tjenester bør det vel være litt mer spenning og finesse i utformingen.
 

agrimsrud

Medlem
Jeg synes det er litt rart at mac'en på forsiden bare gjengir et bilde av nettsiden din. Du selger flashbannere - hva med å heller bruke denne til å vise frem noen bannere, evt skjermbilder av nettsider hvor det kommer frem synligheten av dine flashbannere?

Lagt til:
Ser du også har skrevet "Ta gjerne en titt på kolonnen på høyresiden for å se hva tidligere kunder har sagt om mitt arbeid."
Vel, høyrekolonnen er godt nok synlig i seg selv, så jeg tror ikke det er bruk for noen "brukerveiledning" her. I tillegg kan det være dumt å binde innhold og utseende - f.eks. om du velger å legge denne kolonnen på venstre side etter hvert ;)
 
Sist redigert:

hansson

Langveisfarende
Det er rent og pent, men mangler litt "flash" liksom. Tror i det minste jeg ville hatt noe som rørte på seg på fronten. Hva med å lage en kavalkade over flashbannerne dine inne i skjermen?

Så tilfeldigvis at det er en skrivefeil i mobilbanneret nederst på referanser (Hello), det står "mobilkostander".
 

Dag Frogner

Supermedlem
agrimsrud: Jeg har også grublet litt på hvordan jeg kan kunne vise frem bannerene, men skjermbilder inni den skjermen blir vel veeeldig smått? Vet at kolonnen er godt synlig, men 99% av nye kunder spør om pris når de sender forespørsel, selvom prisene også står tydelig der, så jeg tenker det er greit å ha med. Og skulle jeg flytte den et annet sted, koster det ikke så mange kaloriene å bytte teksten. :)

hansson: Ja, jeg også tenker at det burde vært noe flash her, men jeg klarer bare ikke å vri hue nok til å finne ut hva. På den forrige utgaven hadde jeg en enkel "Velkommen til flashbanner.no" som header, men den lastet jo hver gang man gikk inn på en underside og ble litt "slitsom" i lengden. Ser at du også tenker på bannere inni skjermen, men tror du ikke det blir veldig utydelig?

Takk for skriveleifen, både meg og kunden har oversett denne. Fikset nå. :)

Og takk til dere som gir tilbakemelding!
 

hansson

Langveisfarende
Du kan kanskje lage skjermen litt større, eller du kan lage det hele som en flashfilm der noen av bannerne dine animeres ut fra skjermen og vises større, oppå skjermen, før de fader ut eller forsvinner igjen. Høres kanskje litt harry ut men tror det ville funket. Sikkert bedre enn bare å ha en firkant med bannere som roterer i alle fall, det ville blitt kjedelig.

Når det gjelder kontrastfargene er det ingen regler, det er bare å prøve og feile. Men kontrastfarger ligger på motsatt side av fargehjulet... men det finnes også andre typer kontraster enn dette, noe Johannes Itten har påpekt. Han er den fremste fargeteoretikeren i historien, her er kontrasttypene han trakk fram: Johannes Itten's Color Contrasts
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
Torstein: Jeg spurte ikke etter hvilke farger som passer som kontrastfager, jeg lurte på hvilke farger dere kunne foreslå. Tenk om du kunne kommet med litt mer "oppløftende" svar slik som f.eks hansson her gjør, istedet for å svare på den måten du gjør.

hansson: Ja, det finnes jo flere muligheter her, men ja, annonser ut av skjermen hørtes litt harry ut om det er dekkende uttrykk. :D
 

Altberger

Medlem
Dette ble rett og slett for tamt!
Her må du inn med mer funksjonalitet og sprekere farger.

Husk at du selger Flash-banner for å bli lagt merke til. Tar du selv i bruk ditt eget salgsargument? Flashbanner for å bli lagt merke til? På forsiden?

Du skjønte den ja?
 
Sist redigert:
Topp