Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nylansering av nettside - ka du tru?

peterandrej

pensjonert moderator
Siden funker dårlig på min ipad. Forøvrig:

"Vi er meget fornøyd med Dag`s arbeid. Han er profesionell, og leverer strålende arbeid også til pressede deadlines."

I slike sitater bør du luke ut skrivefeil. Det ser uprofesionelt ut, hvis du skjønner hva jeg mener :)
 

typisk

Utvikler
Synes siden var svært kjedelig, samt all tekst virker demotiverende og tørt. Førstesiden viser en iMac eller hva det heter... Hvor er sammenhengen med den og flashbanner? Hadde forventet noe mer flashy, ikke promoterinsside for en datamaskin.

Kan du ikke putte inn et par bilder som fader ut å inn på? Skap litt liv! :)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Peter Andre: Har fikset skrivefeil nå. :) Sjekk gjerne nettsiden igjen på din iPad og gi meg en tilbakemelding hva du syntes.

typisk: Synd at du syntes siden var kjedelig, men jeg trodde ihvertfall ikke teksten var demotiverende og tørr?

Jeg skal gruble litt på hvordan jeg kan sprite opp siden generelt, både med farger og innhold.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Peter Andre: Har fikset skrivefeil nå. :) Sjekk gjerne nettsiden igjen på din iPad og gi meg en tilbakemelding hva du syntes.

Den vises feil. Referanser er f.eks helt tom (men der har du vel flash, så det er ok). Verre: siden "kuttes" ca 100px til høyre, som gjør at innholdet helt til høyre ser ut som om det er klint opp i margen. Menyen vises også galt. Den er for kort, slik at bl.a "kontakt" faller utenfor "rammen".

I og for seg gjør dette at jeg som bruker får et negativt inntrykk av siden.

NB! iPad-brukere er neppe i målgruppen din, så ser siden knall ut i f.eks IE, så er ikke dette noen big deal. Vær imidlertid obs på at disse problemene antagelig også vil være synlige på mobiler - kanskje spesielt på iPhone som deler mye med iPad.
 

peterandrej

pensjonert moderator
De tingene du nevner er jeg klar over, og derfor har jeg installert en plugin som gir besøkende fra f.eks iPad et eget theme. På min iPhone ser jeg dette theme`et og ikke det vanlige.

Ok. Jeg får ikke opp ipad-temaet på min ipad. Som ipad-bruker kan jeg fortelle at de ipad-temaene - spesielt det som wordpress.com bruker - er intenst annoying. Det funker sjelden 100%, og som en følge av det klikker jeg alltid på "vis original" når jeg er inne på sider med det temaet installert.

Så du hadde rettet skrivefeilen. Men har du lagt til en ny?

"Vi er meget fornøyd med Dag`s arbeid. Han er profesjonell, og leverer strålende arbeid også til pressede deadlines."
 
Topp