Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nyt progarm: Cofman.no ferieboliger

duelaldo

New Member
Hej
Cofman.no er en portal med feriebolig utleie i Norge, Danmark, og hele Europa. Vi har et partner/affiliate program, hvor vi betaler per booking (3,5%) eller per click / booking (EUR 0,04 og 2,5%). Vi mangler affiliates i Sverige til vores partner program.

Vi har flere end 28.000 ferieboliger i Danmark, og har dermed det største udvalg, og på grund af vores udvalg, har vi en høj Conversion Rate.

Vi kan levere banner- eller xml løsninger (med stugor i DK). XML løsninger tilpasses dit layout, og kan leveres på 5 sprog.

I kan læse mere på: https://www.cofman.com/partner/da/info

Og er der spørgsmål kan I kontakte mig på partner@cofman.com

Mvh. Lars
 

Bjrl

Medlem
Det er feil på partnerregistreringen deres.

Når man går inn på https://www.cofman.com/partner_login/register_partner får man følgende melding:


Parse error: syntax error, unexpected T_STRING in /usr/share/apache2/error/include/top.html on line 7
You don't have permission to access the requested object. It is either read-protected or not readable by the server.

If you think this is a server error, please contact the webmaster.

Error 403
Sommerhus i Danmark > Cofman.com - Sommerhusudlejning
Mon Jul 14 18:07:31 2008
Apache/2.2.4 (Linux/SUSE)

Ellers ser jeg at dere har program via Partneropprettelse og derigjennom profilerer jeg dere allerede. Har hittil hatt beskjedent med salg - men et mer langsiktig partnersamarbeid via nettsidene deres vil også gjøre at jeg kan integrere løsningen bedre på f.eks. Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder

Provisjonen fra Partneropprettelse er forøvrig 140,62 kr/salg. Det tilsvarer vel omtrent 3,5 % av et salg på 4000 kroner. Forventer man lavere salgsverdi enn 4000 kr pr. salg vil det vel dermed være lønnsomt å generere trafikken gjennom Partneropprettelse - og forventer man høyere salgsverdi pr. salg vil det være lønnsomt å gjøre trafikk direkte via partnernettverket deres?

Mvh
Bjørn Jarle
 

picxx

Well-Known Member
Om en hadde fått revshare på de man skaffet hadde det vært en pluss.
det at man får en symbolsk verdi på klikk er jo selvsagt også i deres favør.
 

duelaldo

New Member
Jeg kan godt se at der er en fejl, prøv med:
Tilmed dig her

Det burde virke. Og tak for tippet, jeg får en programmør til at kigge på det.

Vores gennemsnitlige salg på f.eks. Nordmænd der lejer hytter i Danmark, er markant højrere end de 4.000.

Hvis du også får integreret vores XML booking engine med alle vores danske huse i, får du hver gang 3,5 % af hver salg - intet for clicks da alt foregår på dit site. Og i XML booking engine er der det største udvalg af huse i DK.

Al salg foregår som sagt så via booking engine, og der er ingen Cofman telefonnr., ingen problemer med cookies, så du får altid kommision af salget. Og der er også en god conversion rate på vores booking engine (men også vores site uanset om du bruger vores eget partner program eller Euroads som i dag).

Mest pga. vi har et så stort udvalg.
 

Bjrl

Medlem
Nå har jeg registrert meg. Men det er noen problemer:

1) Bannere og grafisk materiale foreligger ikke på norsk. Det gir erfaringsmessig mye dårligere klikkrate om man bruker bannere på svensk eller dansk ved annonsering på norske websider.

2) Jeg finner ingen tilgang til XML-booking-engine. Når jeg har et nettsted som Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder vil det antagelig være bra hvis jeg kan integrere en slik løsning i sidene mine i stedet for å kjøre bannere. Hvordan får jeg tilgang til dette? Det står følgende i Nyheder:

"Under ”Bookingmotor” kan man så selv hente en XML-løsning eller ændre en eksisterende. "

Men det er ingen link eller noe annet som heter "Bookingmotor" inne på sidene...

Håper du kan hjelpe meg.

Mvh
Bjørn Jarle
 

duelaldo

New Member
Fordi Bjrl har tilmeldt sig vores partner program, og så har jeg direkte kontakt til ham - og vi går igang med at lave den løsning han efterspørger. Men det er såmænd ikke hemmeligt, så svarene giver jeg også gerne her :) :

XML løsning:
Den kan ikke hentes direkte, men fås ved henvendelse til mig, når man har tilmeldt sig. Så sender jeg et par spørgsmål om opsætning og hvor du vil have løsningen skal ligge. Når jeg har fået det, laver vores programmør en løsning der er tilpasset dit site, og evt. i dit eget design.

Bannere på norsk:
Det er en fejl herfra, at de ikke er kommet med over i vores nye interface. Men vi får dem lagt over så snart vores programmører er tilbage fra ferie. I mellemtiden kan man kontakte mig direkte, og så skal jeg se om jeg kan få lavet de nødvendige bannere.

Til info, så står jeg altid til rådighed med sparring af vores partnere, gerne om site, keywords, links, tekster, osv. Vi kører det hele meget åbent og ærligt, da vi mener at vi kan lære ligeså meget af vores partnere som den anden vej.

Mvh. Lars
 
Topp