Nytt affiliateprogram for klesbutikker!

MadeA

Medlem
Hei

Jeg driver Guru Store, en nettbutikk som samler flere andre nettbutikker på et sted og har startet et nytt affiliateprogram. Affiliateprogrammet vårt gir deg 15 % av ordreverdien(egentlig 75 % av vår omsetning) på alle brukere du henter til Guru Store og dette kan deles bare ved å dele et produkt direkte.
Vi søker nå annonsører eller bloggere og vil gjerne ha tilbakemelding på det!

Besøk butikken og prøv å del et produkt: www.gurustore.no
Les mer på: gurustore.no/verving

picxx

WF 09
Har du en link til butikken?

.. og da fikk jeg følgende spørsmål:
"Guru spør om tillatelse til å gjøre følgende:Tilgang til min basisinformasjon
Omfatter navn, profilbilde, kjønn, nettverk, bruker-ID, venneliste og all annen informasjon jeg har delt med andre."
.. og da kan det være at noen snur i døra.

clinton4

Medlem
Omfatter navn, profilbilde, kjønn, nettverk, bruker-ID, venneliste og all annen informasjon jeg har delt med andre."

Jepp, det gjorde jeg.

picxx

WF 09
Snasent opplegg :) Me like :)

Men, som Magnus sier tror jeg det er fare for at mange "snur i døra" fordi dette er en applikasjon istedet for en tradisjonell nettbutikk. På den annen side er det jo veldig store muligheter får man snøballen først til å starte å rulle på facebook.

15% affiliateprovisjon er heller ikke noe å kimse av.
Tror ikke jeg har sett andre tekstilprogram i norge med så høy provisjon.

En liten ting... er det innebygd en masse finurlige dingsebomser i applikasjonen eller er det stueren, slik at brukerne slipper ubehagelige overraskelser (svaret vet jeg jo å forhånd, men må jo spørre)?

MadeA

Medlem
Snasent opplegg :) Me like :)

Men, som Magnus sier tror jeg det er fare for at mange "snur i døra" fordi dette er en applikasjon istedet for en tradisjonell nettbutikk. På den annen side er det jo veldig store muligheter får man snøballen først til å starte å rulle på facebook.

15% affiliateprovisjon er heller ikke noe å kimse av.
Tror ikke jeg har sett andre tekstilprogram i norge med så høy provisjon.

En liten ting... er det innebygd en masse finurlige dingsebomser i applikasjonen eller er det stueren, slik at brukerne slipper ubehagelige overraskelser (svaret vet jeg jo å forhånd, men må jo spørre)?

Takk! Godt å høre.

Ja, det er mulig hvis man blir lenket inn utenifra FB men hvis brukeren vet at det er en fb app så er det nok ikke et så stort problem.

Forsto ikke spørsmålet om at det er innebygd en masse finurlige dingsebomser?

Det bare beregnes 15 % av ordreverdien på ordrene som blir bestilt av brukere som har kommet inn med en recruiterID som tilhører personen som skal ha andelen. RecruiterID-en hentes fra fb-profilen som deler. Ingen annen dingseboms eller ubehagelig overraskelser.
Klargjør gjerne spørsmålet.

MadeA

Medlem

Ja, dessverre er det kravet fra Facebook for at vi skal få bruker-ID din.
Det er ingenting vi kan bruke den informasjon til som hentes ut som burde være å frykte, altså navn, kjønn osv.

Men det er helt rett lenker du til oss kan det hende noen snur med en gang, eller at en god del ikke kjøper osv. Men får at affiliates på FB skal fungere så må disse tillatelsene bli bedt om.

MadeA

Medlem
Jeg vil påstå at det er en stor tabbe å låse butikken 100% opp mot facebook. Hva skjer f.ex. den dagen facebook plutselig endrer ting, så sjappa deres ikke funker/er tillatt lenger?

Nei, lag heller en skikkelig løsning utenfor facebook, og behold facebookløsningen, så er brukerne dere får via facebook en ren bonus.

Takk for responsen på plattformen valgt.
Det her er i min oppfatning en skikkelig løsning og har ingen interesse av å lage en utenfor facebook, dette er faktisk gjennomtenkt.

Men mer på saken som gjelder, affiliates, er det noen annonsører her inne som er interessert?
Annen tilbakemelding på avtalen foreslått?
Noen som vet hvor man kan få tak/nå ut til flere annonsører?

picxx

WF 09
Om jeg skulle ha vurdert å kjøpe noe eller reklamere for dere så må denne siden endres..

Til hva?
En FB applikasjon må uansett godkjennes av bruker og det er gjort klart at TS drifter sin side fra facebook.
Har du annonsert via fB?
DET er en app.

NorHenrik

Medlem
Jeg vet dessverre alt for lite om facebook app..
Men det burde være mulig å vise produkter og priser før man må gi tillatelse til applikasjonen..

Man Kan vel lage en side på facebook med info om butikken..... uten at man må gi fra seg privat info.. Så kan det linkes til facebook app...

Topp