Nytt affiliateprogram for klesbutikker!

picxx

WF 09
Jeg vet dessverre alt for lite om facebook app..
Men det burde være mulig å vise produkter og priser før man må gi tillatelse til applikasjonen.

Du kan jo tipse utvikler?

MadeA

Medlem
Vil tro at de fleste trykker "nei" på denne applikasjon..
hadde vært en fordel om man fikk se selve siden, uten å måtte gi tillatelse til applikasjonen..

Om jeg skulle ha vurdert å kjøpe noe eller reklamere for dere så må denne siden endres..
Besvart tidligere:
Ja, dessverre er det kravet fra Facebook for at vi skal få bruker-ID din.
Det er ingenting vi kan bruke den informasjon til som hentes ut som burde være å frykte, altså navn, kjønn osv.

Men det er helt rett lenker du til oss kan det hende noen snur med en gang, eller at en god del ikke kjøper osv. Men får at affiliates på FB skal fungere så må disse tillatelsene bli bedt om.

Jeg vet dessverre alt for lite om facebook app..
Men det burde være mulig å vise produkter og priser før man må gi tillatelse til applikasjonen..

Man Kan vel lage en side på facebook med info om butikken..... uten at man må gi fra seg privat info.. Så kan det linkes til facebook app...

Guru | Facebook

Her er profil-siden men vi har nok ikke tenkt å reprodusere produktene våre på den siden samtidig som de er i applikasjonen vår på facebook.
I vår erfaring fra andre markedsundersøkelser så går de flest inn hvis de vet at det er en FB-app, men hvis reklamen ikke nevner det snur de fleste.

Er det noen som andre faktisk ble interessert i å markedsføre for Guru?

MadeA

Medlem
Da har vi lagt til en ny type sporingslenke som heter "med startside".
Det den gjør er at den referer brukere til en startside som forteller hva programmet de går inn på faktisk er og vi kan eventuelt gjøre det slik at den viser et bilde av produktet før brukeren godkjenner programmet via facebook.

Her er et eksempel:
Guru auf Facebook

Håper det gjør det lettere å bruke og verve nye brukere. Tror det skal være ganske lett så lenge bloggposten eller reklamen man fører informerer brukerne om at de blir sendt til Facebook og må godkjenne app-en for å se den.

Topp