Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt affiliateprogram - KomplettHome

TradeDoublerNO

Tradedoubler
I dag starter vi affiliateprogram med KomplettHome. KomplettHome er Jernia sin nettsatsning innen hus, hjem, verktøy osv.

KomplettHome.no har som mål å bli en av Skandinavias ledende nettbutikker. KomplettHome.no skal være kjent for å ha produkter som gjør det finere og bedre hjemme, samtidig som vi yter topp kundeservice. Vi har en overvekt kvinnelige kunder, men også mange menn.

De typiske kundene er mellom 25 og 60 år og bor i leilighet eller mindre hus.KomplettHome.no har et bredt sortiment som passer alle som vil ha det ”finere og bedre” hjemme. Vi satser mye på kjøkkenutstyr, interiør/design og verktøy, men har også hvitevarer, kaffemaskiner, inneklimaprodukter, lyd & bilde-produkter og mye annet til hus og hage. Nettbutikken er eid av Skandinavias ledende netthandelsselskap Komplett AS.

KomplettHome.no ble lansert høsten 2012, men har allerede blitt en stor norsk nettbutikk med mange kunder og høy konverteringsrate.

Provisjoner
Generelt segment - 7% på alle salg
Kupong/reward segment - 3% på alle salg

Ingen provisjon på iSale.
 

Hakasu

Medlem
Det virker som et spennende program!
Men kunne du fort forklart hvordan jeg lager dyplenker der, for jeg fikk det ikke til selv om jeg har lest alt som er av FAQ-er på sidene deres. Eller best av alt: sette opp en deep link generator som dere har på de fleste andre programmer?
 

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Dyplenkelenker er nå tilgjengelig i grensesnittet.

Vi håper det kommer en productfeed på dette programmet snarlig også. Det burde fungere godt ettersom de har mange spennende produkter.
 

Ida

New Member
sidesprang: jeg leste det samme..

Men tilbake til hovedtråden.. Noen som har tips til hvordan man integrerer lenken diskret på siden og likevel først og fremst promotere egne varer? Hilsen fersking.
 
Topp