Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt affiliateprogram med dameklær og sko

enoj

Medlem
Som nevnt tidligere har jeg nylig startet en nettbutikk med dameklær som kjører på Magento. I kveld skal affiliate-programmet til denne nettbutikken lanseres, men tenkte å kanskje la dere her inne få ta en kikk først og kanskje komme med noen konstruktive tilbakemeldinger! :)

Jeg har forøvrig startet den med en kvinnelig partner så dere trenger ikke bekymre dere for at det er jeg som velger ut plaggene og anbefaler størrelser og gudene vet hva til de som ringer inn.

Affiliateprogrammet gir 10% av ordresummen (eksl. mva og frakt), og vår gjennomsnittsbestilling til nå ligger på 950 kroner.

Vi har ikke et enormt utvalg av bannere men vil legge ut mange i løpet av de neste par dagene.

Når det gjelder vareutvalg så vokser det hele tiden etterhvert som kolleksjonene kommer inn. Vi kommer sikkert til å ha dobbelt så mange plagg om 2-3 uker.

Affiliateprogrammet er her: Ladiesroom.no Affiliate
Nettbutikken er her: Kjøp moteklær på nettet fra LadiesRoom.no - Dameklær nettbutikk

Det er bare å registrere seg, man trenger ingen godkjenning. All informasjon vil bli beholdt ved lansering (med mindre noen ønsker det fjernet) så det er bare å prøve å selge med en gang (for de som kanskje er interessert i det) :)

Vi har tenkt å benytte mye ressurser på dette og er derfor tilgjengelig på telefon på 21912621 for både kunder og affiliates. Hvis noen lurer på noe, eller har noen ønsker om features m.m, er det bare å ringe eller ta kontakt via epost.

Forresten; stats er realtime, så både klikk og salg vises umiddelbart. Og man får se hvor både klikk og salg kommer fra (referer).

For de som vil teste er det bare å klikke i vei og dere kan gjennomføre kjøp også hvis dere ønsker å teste det og. Bare velg å forhåndsbetale med nettbank og si ifra til oss så vil vi avbryte bestillingen.
 

enoj

Medlem
Tusen takk for det!

Burde kanskje bare postet det i et eget innlegg i utgangspunktet ja. Er litt ute etter folk med erfaring i affiliate som kan se om det man finner på Ladiesroom.no Affiliate tilfredstiller deres forventninger til funksjonalitet og info i et affiliateprogram.

Vet at mye av informasjonsbiten kan bli en del bedre, og skal få tilpasset dette etterhvert.. Tenker litt mer på totalinntrykk av applikasjonen.. Og så er det jo dette med at du får se referers fra alle salg og klikk (har tenkt å vise kul statistikk på dette på sikt, slik at folk kan se nøyaktig hvor bra de forskjellige reklamene/sidene de kjører konverterer). Det er også real time statistikk, noe jeg ikke har sett så mange andre ha?

Håper at noen er nysjerrig på å teste det ut litt :)
 
Topp