Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt affiliateprogram - Sparmax

TradeDoublerNO

Tradedoubler
Sparmax.no er markedslederen i Skandinavia innen bad, velvære og hageprodukter med hele 10 års garanti og uslåelige priser! Siden oppstarten i 2005 har vi vokst oss frem til den største innen vår bransje med en omsetning på over 325 millioner kroner i bad, velvære og hageprodukter. Et gjennomsnittsalg hos SparMax ligger på ca. 12.000 kroner hvor du som affiliate får 10% pr. salg.

General segment:
10% per salg - ikke iSale
 

Morph

Svart belte i snoking
Morsomt at også slike aktører melder seg på i affiliate-businessen, men dæven steike for en fæl nettside :)
 

arve

Medlem
For de som ikke har fått det med seg så har Sparmax gått fra 10% til 2% provisjon i helgen, selvfølgelig uten å informere, og nettsiden ser forøvrig fremdeles like fæl ut så her er det nå lite å hente.

Er det noen som har noen forslag til noen andre hagemøbel/utemiljø annonsører, utenom LUDO og Room21
 

TMM

Medlem
Har registrert 5 salg på dette programmet siden mars måned, samtlige som "iSales" som det ikke gis provisjon for i det hele tatt. Total ordreverdi i overkant av 60 000,-, provisjon kr. 0,-.

Dette gjelder en *veldig* målrettet nisjeside som har fint lite trafikk, og altså ikke trafikk utenom den aktuelle nisjen. Merkelig spør du meg.
 

picxx

Well-Known Member
Har registrert 5 salg på dette programmet siden mars måned, samtlige som "iSales" som det ikke gis provisjon for i det hele tatt. Total ordreverdi i overkant av 60 000,-, provisjon kr. 0,-.

Det er nok registrert som isales hos deg og klikk i Kickback's backend.
Velkommen tilbake til tradedoubler :D
 
til dere td-folk på forumet: når i helvete skal jeg få svar fra kundeservice? har fortsatt utstående penger fra juli 2012, og gidder ikke/kan ikke legge ut noen andre annonser så lenge jeg ikke kan stole på dere. kundeservicen deres er så ræva at en orangutang med 2 brukne armer og i dyp ecstacyrus mest sannsynlig kunne gjort en bedre jobb.
 
lite. men handler om mer om det. jeg kan jo ikke bruke TD før jeg faktisk stoler på de og vet de betaler ut det de skylder. så jeg mister mange muligheter ved all denne usikkerheten.
 
affiliatebiznissen virker bare grunnlegende useriøs spør du meg men.... virker som alt er i gråsoner i forhold til både norsk lov og moralske standarder. men men
 

arve

Medlem
Jeg ser at det ikke blir registrert klikk på dette programmet men det står som aktivt hos Tradedoubler.

Er det noen som har hørt noe om det har blitt avsluttet?
 
Topp