Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design - Nye utfordringer

Urverk

Medlem
Hei

Nå har vi gjort om på designet i nettbutikken vår og ønsker selvfølgelig litt tilbakemelding fra noen friske øyne.

Alt lar seg ikke gjøre, men alle tilbakemeldinger, både positive og negative, tas i mot med takk. Det kan være mye i kriker og kroker som man ikke så lett ser :)

Urverk.no
 

Dag Frogner

Supermedlem
Teksten i footeren er ikke synlig, den er i samme farge som bakgrunnen.

Hvorfor har du "Tilbud" som eget menypunkt om det ikke alltid er noe på tilbud?

Ang bildene øverst; hvorfor ikke heller bruke denne plassen til noe litt mer nyttig? F.eks plassere "Utvalgte produkter" der også skyve bildet nedover der "Utvalgte produkter" står nå?

Skriften som er på hvert enkelt produkt er i minste laget syntes jeg.

Ellers liker jeg "blomstene" på siden av hovedkolonnen godt og selvom denne typen turkis kanskje ikke er favorittfargen min, syntes jeg den fungerer veldig bra på en slik type side. :)
 

Urverk

Medlem
Hei King-Nothing

Takk for tilbakemeldingen.

Når det kommer til footeren er jeg ikke helt sikker på hva du mener. I alle fall hos meg er bakgrunnen turkis og teksten mørk så jeg ser den godt. Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Menyen oppe er standard og vi får dessverre ikke forandret noe på denne uten å betale i dyre dommer til mystore :eek:

Når det kommer til bildene øverst (damene går jeg ut i fra) er dette egentlig en annonseplass hvor vi vil legge inn annonser som vil rullere. Annonsene er ikke klare ennå så derfor er det kun et statisk bilde der nå. Men vel oppdaget og plassen vil absolutt brukes til noe mer fornuftig.

Er forsåvidt enig med deg at fontstørrelsen er litt i minste laget. Blir nok til å forandre på den i tiden fremover.

Så fint. Var veldig usikker på valg av farge men vi føler også at dette passet.

Takk igjen.
 
Topp