Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt design.

Necatrine

Medlem
Jobber på spreng med mitt nye design. Vil gjerne ha litt feedback på siden :)
Tenkte implentere video visning også.
Ah heehe Fruity Chickens Food World: prøver å komme på noen fine farger og bruke men er helt blank. Tenkte noe lyst og luftig. Lyseblått og hvitt grått?

Mvh Kim
 
Sist redigert:

Necatrine

Medlem
SÅnn!

Sånn kommer det til å være fremover. Bare kommer ny header/footer bakgrunn og noe farger :) og widgets
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
kan ikke akkurat si at jeg fikk noe matlyst når jeg kom innom bloggen, men det forandrer seg vel helt sikkert straks du får en header med mer på plass.

hvor har du egentlig tenkt og plassere widgets? kan ikke se noen sidebars eller noe jeg?
 

Necatrine

Medlem
hehe, widgets.

Blir ikke noe problem er 3 coloumn ser bare ikke det nå da jeg ikke har noen på sidebar. Jeg skal sette opp header men er ute etter noe som ser bra ut. Så må finne en designer.. skrik ut vis du veit om en :)
 

AnaMorph0sIs

New Member
Mine førsteinntrykk av designet;

- den øverste blå baren hvor det står "fruity chickens food world" (spenstig navn forøvrig!) er alt for standard i blogverdenen, og gir ikke siden et veldig personlig preg. jeg ville gått for å integrert noen fine og rene fotografier av mat der oppe, og kanskje ikke latt den baren gått 100% over hele siden.
- det samme med den svarte lille baren øverst, litt for mørkt for min smak.
- den store nyhetsfeeds-boksen på forsida er litt for stor, syns jeg. den tar opp mye plass, tror det hadde vært bedre om oppskriftene under kunne fylle mer av førstesiden, så får man et bedre inntrykk av at siden handler om matoppskrifter (om det er kun det den handler om, da, stod noe om en new apartment der og).
- angående "new apartment", det fine med blogger er jo at folk kan skrive hva de vil, det må selvsagt du også, det er jo bare hyggelig, men det gir siden din et mindre "proft" preg om du skriver om din nye leilighet, folk som ikke kjenner deg bryr seg ikke. så spørs det jo om hvem som er målgruppen din, vennene dine, eller "hele verden". om du vil fokusere på matoppskrifter ville jeg personlig ha kutta ut "nonsense"-poster om temperaturer og nye leiligheter.
- ellers ser det fint ut med bildene til hver artikkel, de kunne muligens vært i enda litt bedre kvalitet, men de duger.
- når man trykker inn på selve oppskriftene kunne du muligens ha hatt enda flere og større bilder av selve maten, OG, husk å beholde rammene rundt bildene, det gjør mye for helheten.
- under f.eks. "dinner recipies" ser det ut som om noen oppskrifter er postet i sin helhet, mens andre bare som et sammendrag. jeg ville personlig gått for sammendrag på alle, så kan man enklere scrolle over en oversikt av oppskrifter (gjerne med bilder), det hadde i hvertfall tiltalt meg bedre.

Oppsummert; fjern eller minimer den store blå nyhetsfeedsboksen, den tar opp alt for mye plass. gjør noe med headeren (den er for stor og blå). standardiser innleggene under "recipies" til å vise excerpts. rammer rundt bilder. bedre kvalitet på bilder.

Ikke meningen å virke negativ selvsagt, bare et forsøk på litt konstruktiv kritikk. :)
 

Necatrine

Medlem
tusen takk for svar, driver på med header og farger nå men vil det skal se litt proft ut. Grunnen til jeg har litt personlige ting er fordi jeg mangler litt å fylle inn med her i starten å vil gjerne ha den nogenlunde oppdatert da jeg jobber hele dagen blir det lite tid til mat akkurat nå. Men har sett på den boksen selv å den er stor. Hvordan tenkte du helt konkret det med recipies. Grunnen til noen er litt mere innviklet og ikke sammendrag er fordi de som er sammendrag rett og slett er veldig enkelt og rett frem å lage. :)
 

PelleK

Medlem
Jeg anbefaler Sindre Rossnes hvis du fortsatt leter etter designer. Han lagde headeren til siden min, og har lagd headeren til 1001spill.no også, sikkert flere. Jeg fikk en kjempebra pris og et veldig tilfredsstillende produkt.

Du kan besøke siden hans her: Sindre Rosness Frilans Design
 
Topp