Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Nytt nettsted for en spesiell brukergruppe - Markedsføring?

Pettern

New Member
Hei,
jeg er godt igang med å få ordnet meg en nettside som jeg skal drive selv. Denne nettsiden skal omhandle Playstation 3; nyheter, omtaler, forum, konkurranser, o.l.

Mitt hovedfokus er på et godt community(forumdelen) og nyheter o.l. spesifisert for denne målgruppen; playstation interesserte.

Det jeg lurer på er om dere har noen gode forslag til markedsføring for en slik nettside? Jeg vil helst at det skal være så billig som mulig, da jeg ikke lagde siden med mye profitt i tankene, bare så jeg dekker serverkostnadene(men jeg må jo innrømme at det hadde vært gøy å tjene penger på den :p).

Dette har jeg foreløpig:
- Lage effekter m/logo, lenge o.l. på(Får grei pris av et reklamebyrå som fetterne mine eier), disse kommer jeg også til å dele ut i konkurranser, til bekjente og sånt.
- Gå rundt på spillbutikker og prøve å få til en avtale, hvor de markedsfører min spillside til playstation 3 kjøpere mot at jeg markedsfører på siden min, e.l. avtaler.
- Noe ala punkt 2, bare at jeg skal spørre om jeg kan legge flyers inni playstation 3 konsollpakkene.

Har tenkt på Facebook- og Google annonsering, men er litt usikker enda.

Alle forslag taes med takk. Også forslag til forbedringer i ideène mine mottas også med takk!


Mvh
Petter
 
Sist redigert:
Topp