Hupsey
Medlem
Testpiloter søkes.
Jeg er nå inne i en testfase med mitt nye sosiale nettsamfunn, GNB.no.
Desom noen her kunne tenkt seg å testet ut gnb.no er dere hjertelig velkommen.
Nettsiden bruker facebook connect, så det er temmelig kjappt å sette opp en profil.
Jeg er interessert i å få tilbakemeldinger på hva som ønskes og eventuelt hva som kan forbedres.
Gnb er en forkortelse for grupper nettsamfunn og blogger.
Nettstedet er bygget opp med Wordpress og Buddypress.
Jeg har ikke gjort så mye med designet så det er stort sett buddypress out of the box.
Det jeg ønsker med dette "sosiale nettstedet"/"nettsamfunnet", er å tilby litt alternativer til de tradisjonelle samtidig som jeg vil sette
opp best mulig integrasjon med facebook og twitter.(planlegger å legge inn facebook og twitter stream med tiden)
Noe av det som gnb kan tilby er:
Sosial bokmerking med avstemming for innloggede brukere.
Gratis Wordpress blogg
Gupper/forum
Bilde album
legge inn egne feeds
Signatur med dofollow lenke
Det er en del andre ting som chat,youtube integrasjon, flicker integrasjon,og last FM integrasjon jeg har muligheten til å legge inn men det er avhengig av
interesse og båndbredde..
Jeg er nå inne i en testfase med mitt nye sosiale nettsamfunn, GNB.no.
Desom noen her kunne tenkt seg å testet ut gnb.no er dere hjertelig velkommen.
Nettsiden bruker facebook connect, så det er temmelig kjappt å sette opp en profil.
Jeg er interessert i å få tilbakemeldinger på hva som ønskes og eventuelt hva som kan forbedres.
Gnb er en forkortelse for grupper nettsamfunn og blogger.
Nettstedet er bygget opp med Wordpress og Buddypress.
Jeg har ikke gjort så mye med designet så det er stort sett buddypress out of the box.
Det jeg ønsker med dette "sosiale nettstedet"/"nettsamfunnet", er å tilby litt alternativer til de tradisjonelle samtidig som jeg vil sette
opp best mulig integrasjon med facebook og twitter.(planlegger å legge inn facebook og twitter stream med tiden)
Noe av det som gnb kan tilby er:
Sosial bokmerking med avstemming for innloggede brukere.
Gratis Wordpress blogg
Gupper/forum
Bilde album
legge inn egne feeds
Signatur med dofollow lenke
Det er en del andre ting som chat,youtube integrasjon, flicker integrasjon,og last FM integrasjon jeg har muligheten til å legge inn men det er avhengig av
interesse og båndbredde..