Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ok konkurranse?

Robinp

Medlem
Såvidt.... :D

Skummet den og ut i fra sto jeg igjen med:

Jeg kunne ta bilde (selv om jeg er amatør) av matretter og sende til deg for mulighet til å vinne 2000 kr.
 
A

aabbcc

Guest
Kan ikke se at du har skrevet noe om bruksrett til bildene, det er vanlig å ta med, og generelt bør du ikke kreve å bruke noe uten at de får noe tilbake, men det er mange som prøver seg.

Mineoppskrifter.no har rett til å bruke alle premierte fotografier, eller noe i den duren.
 

Tonny Kluften

Administrator
Skjønner aabbcc, og er forsåvidt enig. Men å ha bruksrett til bare vinnerbildet er ikke noe poeng. Jeg må ha bruksrett til alle bilder, poenget er å få inn bilder til matrettene.

En annen ting. Ville det vært bedre å ha trekning i konkurransen hver mnd. med 500 i premie og så en større premie på 2500 f.eks. ved slutten av året?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
En annen ting. Ville det vært bedre å ha trekning i konkurransen hver mnd. med 500 i premie og så en større premie på 2500 f.eks. ved slutten av året?

Folk elsker trekningsdatoer, og særlig dem som ikke er så langt fremme i tid. Du bør være klar og tydelig på når vinnere trekkes og hvordan vinnerne informeres.
 
A

aabbcc

Guest
Skjønner aabbcc, og er forsåvidt enig. Men å ha bruksrett til bare vinnerbildet er ikke noe poeng. Jeg må ha bruksrett til alle bilder, poenget er å få inn bilder til matrettene.

Jeg regnet egentlig med det. Spiller ingen rolle for min del, og jeg kan sikkert sende inn et par bilder selv, må bare få tid mellom alle fotballkampene. Men du må iallefall skrive at man ved å sende inn bilde godtar at du vederlagsfritt kan bruke bildene. Men ikke bli overrasket om det dukker opp protester fra fotografer, se her for eksempel:
http://foto.no/cgi-bin/diskusjon/lesTraadHier.cgi?id=684942&kat=41