Kjapp og trygg hosting for Wordpress

one.com har kjøpt syse.no

Bjørnar

Gründer
Dette reagerte jeg også på når jeg fikk mailen.

Vi har ganske driftskritiske ting hos Syse, og jeg er er ikke glad for dette. Jeg vet ikke om jeg tør ta sjansen på å bruke tiden fremover til å bli overbevist om at det går bra.
 

asleo

Member
Interessant. Da er det med syse inkludert, hele tre norske webhoster (som jeg vet om), som har blitt kjøpt opp. Det er bare måneder siden misshosting kjøpte opp både isphuset og mywebhost. Norge er et lite land, så at tre webhoster blir kjøpt opp på kort tid, fremstår som mye.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Er jo virkelig "morsomt" når Syse selv skriver "PS: Hvis du har flyttet fra One.com til SYSE for enda raskere sider og bedre support så har du fortsatt valgt riktig :)". Hvor lenge får de lov til å la den setning stå - når One.com innser hva den forteller om One.com? :)
 

SYSE

Medlem
Hei alle sammen! Vi kan *garantere* at det ikke blir noen negative endringer i kvalitet, sikkerhet, eller servicenivå. Oppkjøpet medfører i praksis at vi får tilgang på store ressurser som skal brukes til å fortsette arbeidet vårt. Vi skal ikke melke noen, eller bytte ut tjenestene våre med One.com sine. Håper dette er oppklarende og betryggende :)

Hvis dere har spørsmål er dere hjertelig velkommen til å ta kontakt på post@syse.no, daglig leder besvarer alle spørsmål (og selvfølgelig i løpet av en time)
 

asleo

Member
Oppdaget plutselig at Uniweb også er kjøpt opp av One.com. Kanskje dette er gamle nyheter for alle andre, men jeg var ikke klar over det. Oppdaget det tilfeldigvis i dag da jeg kom til å kikke på footeren på nettsidene til Uniweb.no, der står det:
Uniweb er en del av One.com gruppen, sammen med FastName.no og SYSE.

Så søkte jeg litt mer på Google og fant dette fra september 2019: one.com/no/produkt-nyheter/other/one-com-acquires-digital-garden
 

SYSE

Medlem
Hvis man ser på one.com har tilbudt tidligere så er dette sørgelige saker. Hva blir neste? ProIsp og Domeneshop? Og så kjøper vel Visma opp one.com og gjør alt enda dyrere... Så kjøper vel Oakley Capital opp Visma og gjør det enda dyrere.

Hei alle! One.com har kjøpt oss "due to Syse’s outstanding products and service". Planen er å bygge på dette gjennom One.com sin setup. Vi kan forsikre om at det bare er gode intensjoner for kundene hele veien her, og at endringer som tilkommer i månedene og årene som kommer er av det positive slaget ;)
 
Topp