Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Online bookingsystem (helst til WP)

jepp

New Member
Hei, er det noen som vet om et online bookingsystem ala det som Elixia Treningssenter har?
Helst som plugin til wordpress.. Går fint med et "eksternt" også til nøds :)

Det bør være en kalender som viser hele uka(mandag-søndag), som jeg kan legge inn happenings fra time til time, og som ansatte/medlemmer kan booke seg inn på. Helst med et som har antall plasser ledig, og som synker ettersom folk melder seg på.

Helst gratis, open source, eller et som ikke er for dyrt.
 

jepp

New Member
Jeg gjor begge deler før jeg posta her :)
Booking Manager lister kun opp hele måneder/uker som datoer, ikke som mandag, tirsdag osv med liste over happenings..

Jeg har heller ikke mulighet til å legge inn forskjellige happenings i løpet av en dag som brukerne kan melde seg på(kan det delvis med klokkeslett, men ikke på den måten jeg ønsker), med et gitt antall plasser som kan reserveres før det er fullt.. de kan reservere hele dagen, eller gitte tidspunkt i løpet av dagen, men ikke på samme måte som Elixia bookingen fungerer..

Sjekka et lass av plugins i går som jeg testa ut, men fant ingen spesifikke som var nær det jeg ønsker. Håpet derfor noen av dere hadde kommet over noen plugins som er i nærheten, og det er derfor jeg er åpen for noe annet en plugin til WP.
 
Topp