Oppgradere PHP i wordpress!

En tråd i 'PHP, SQL og databaser' startet av Turbo Heidi, 16 Jan 2015.

1. xdex

xdex Medlem

Bruk 2timer på å lære deg basic cpanel, så har du mye å velge i :)

2. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

Da får eg avvente litt :) Eg bruker 15 av 24 timer i døgnet på nettbutikken :)

3. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

Men er det noen plass eg kan sette meg inn i Cpanel da? Og leke meg litt på det?

4. Dag Frogner

Dag Frogner Supermedlem

5. xdex

xdex Medlem

Tenk heller, 2timer cpanel vs x antall timer med problemer hos one.com. Dessuten har de aller fleste som tilbyr cpanel 1 click install for WordPress. Nesten alt skjer av seg selv, trenger ikke mye konfigurasjon med mindre standard oppsettet er helt på trynet.

6. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

Hva tenker folk om Pro Isp? Noen erfaringer?

7. xdex

xdex Medlem

Proisp er ledende i Norge, har flere års erfaring, og dem kan sakene sine. Lett å få ting gjort, samt live support i hverdager trekker opp.

8. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

Ja eg har hatt kontakt med dem tidligere... men det var bare ang domenet til noe annet. Og da fikk eg skikkelig service. Så eg lurer på å velge dem. Ser dem skal ha ekstra for SSL men det får bare vere.

9. xdex

xdex Medlem

Skal ikke alle ha ekstra for SSL? Aldri sett skikkelig SSL sertifikat gratis, hvem tilbyr dette? (med mindre det er innbakt i en høyere pris)

10. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Du driver èn butikk, hvor ofte trenger du kontrollpanelet på webhotellet?

11. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

One.com har SSL innbakt i prisen/pakken!

12. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

hvis det er den nettbutikken som ligger i signaturen din så ser det ikke ut til at du har SSL der.

Uansett koster ikke SSL mange kronene i året, så DET burde ikke være punktet som avgjør noe som helst.

13. Turbo Heidi

Turbo Heidi Member

Nei eg har ikkje SSL på den i signatur feltet enda... Det er fordi det er den kommende butikken. Innen kort tid kommer det SSL der også :)

14. Dostojevskij

Dostojevskij Medlem

Hvorfor skal du ha SSL på en nettbutikk?

15. erlsae

erlsae Medlem

Blir vel i forhold til at kunden skal føle seg trygg. Host1 selger SSL-sertifikat for kun kr. 249,- året, og med på pakken får du også utmerket support og cPanel! De er også svært behjelpelig med å tilfredstille de kravene du trenger.

Del denne siden