Jeg Googlet "cpanel demo" og fikk en god del treff, bl.a dette: http://192.254.161.11:2082/cpsess6783386590/frontend/x3/index.php?post_login=10232141855789
Tenk heller, 2timer cpanel vs x antall timer med problemer hos one.com. Dessuten har de aller fleste som tilbyr cpanel 1 click install for WordPress. Nesten alt skjer av seg selv, trenger ikke mye konfigurasjon med mindre standard oppsettet er helt på trynet.
Proisp er ledende i Norge, har flere års erfaring, og dem kan sakene sine. Lett å få ting gjort, samt live support i hverdager trekker opp.
Ja eg har hatt kontakt med dem tidligere... men det var bare ang domenet til noe annet. Og da fikk eg skikkelig service. Så eg lurer på å velge dem. Ser dem skal ha ekstra for SSL men det får bare vere.
Skal ikke alle ha ekstra for SSL? Aldri sett skikkelig SSL sertifikat gratis, hvem tilbyr dette? (med mindre det er innbakt i en høyere pris)
hvis det er den nettbutikken som ligger i signaturen din så ser det ikke ut til at du har SSL der. Uansett koster ikke SSL mange kronene i året, så DET burde ikke være punktet som avgjør noe som helst.
Nei eg har ikkje SSL på den i signatur feltet enda... Det er fordi det er den kommende butikken. Innen kort tid kommer det SSL der også
Blir vel i forhold til at kunden skal føle seg trygg. Host1 selger SSL-sertifikat for kun kr. 249,- året, og med på pakken får du også utmerket support og cPanel! De er også svært behjelpelig med å tilfredstille de kravene du trenger.