Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Opplever dere også feil med Firefox 3,5?

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg installerte Firefox 3,5 for noen dager tilbake, og nå så har jeg da altså begynt og snurre hodet mitt på hva Mozilla driver med. Snurringen hittil faller jo nesten mot at Mozilla forsøker og lage nye IE6.

Jeg har lest mange steder på internett at mange opplever snodige problemer med nettleseren. Da tenker jeg på at det er mye CSS som plutselig ikke fungerer, samtidig som en feil jeg selv opplever: Det funker ikke lenger og laste ned filer med Firefox 3,5 her hos meg.

Opplever dere problemer med denne nettleseren?
 

peterandrej

pensjonert moderator
nja, den siste tiden synes jeg FF har blitt mer og mer treg og mer og mer bloated. Jeg fatter ikke hva de holder på med hos Mozilla.

Men at det dukker opp en masse feil i nye versjoner er vel ganske standard for firefox. Har vært sånn etter hver eneste oppgradering.

Blir det verre nå så bytter jeg til IE.. 5.5!!
 

zapotek

Medlem
Jeg opplever også at Firefox blir tregere å tregere. Trikset er å slette cache'n innimellom.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Har forlengst hoppet over til Chrome. FF blir jo bare tregere og tregere.
 

Krister

Romteknolog
Har ingen problemer med firefox 3.5 (Windows 7 7100)

Faktisk liker jeg det at de har lagt til CSS3, noe som gjør at det er mye enklere å for eksempel lage sider med runde hjørner :)

Firefox 3.5 (Gecko) er den nettleseren som støtter mest CSS3 egenskaper imo.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Med tanke på at Firefox 4.0 vil være den såkalte neste generasjons nettleser må jeg jo egentlig si at jeg er skuffet underveis. Har ikke før nå lagt merke til at det ofte er slik som dette med Firefox og oppdateringer jeg. Første gang jeg har lagt merke til det var med dette greiene nå.

Det trikset med og slette cache som du sier Zapotak har jeg lest andre steder også, men det er mange det ikke har fungert for i siste versjon. Det er enkelte greier med CSS som også ikke funker, som da kun vil fikse seg med og finne alternative løsninger i CSSfilene.

Det er jo greit at FF3,5 er den som støtter mest CSS3 Krister, men det støtter jo ingen andre nettlesere enda. CSS3 var jo forsåvidt litt av også i 3'ern, hvor da også "moz." var og finne. Det er vel det du mener når du sier runde hjørner?

peterandrej skrev:
Blir det verre nå så bytter jeg til IE.. 5.5!!
Støttes. Må egentlig innrømme jeg har mer erfaring med IE 4.0. 5.5 kan jeg faktisk ikke helt huske at jeg har prøvd før, så det skal bli spennende med noe nytt. :)
 
Topp