Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oppstartsbonusen

Orvbruker

Medlem
Hei,

I morgen er siste sjanse for å få en oppstartsbonus på 500 kr!

Jeg har fått inn flere publishere i mars som er veldig fornøyde med både service/veiledning, kampanjer og utbetalingsbetingelser.

Og, det skader da ikke å prøve? Liker dere ikke Orville Media etter å ha sjekket hva vi kan tilby, og kanskje ha kjørt noen kampanjer, så er jo det helt greit.


Gleder meg til å få startet opp et samarbeid med flere :)


Hilsen Oda
 

Martin R

Medlem
Jeg vil først å fremst si jeg er stor fornøyd med Orville Media! :)
Jeg har aldri brukt Orville Media, før Oda publiserte informasjon om selskapet her på Webforumet. Når jeg så denne bonusen på kr. 500, fikk jeg lyst til å prøve ut kampanjer.

Igjennom de ukene jeg har vært publisher hos Orville Media, vil jeg bare si at jeg er stor fornøyd med både kundeservice, kampanjer og ikke minst vil jeg skryte av Oda som alltid er tilgjengelig når jeg lurer på noe.

Selskapet har kampanjer som passer for mine nettsteder, og hvorfor jeg er veldig fornøyd det er jo helt klart. Fordi jeg har tjent opp GODE penger på kort tid.

- Dette tråden er IKKE en diskusjonstråd, så ikke vær negativ hvis du har andre erfaringer
 

Martin R

Medlem
Beklager!

Dette er et diskusjonsforum, og vi lever ikke i Nord-Korea.....

Synes den setningen var ganske upassende og kneblende!


Ja, det er et diskusjonsforum! :D
Dersom du mener det oppfattes kreblende & upassende, så beklager jeg for det!
Det mente jeg virkelig ikke, så igjen beklager!
 

Orvbruker

Medlem
Takk for den fine tilbakemeldingen Vaffelmart :) Det er godt å høre! Vi har virkelig fått gjort mye på kort tid. Gleder meg til fortsettelsen. Jeg er imidlertid ikke enig i at du sier upassende eller kneblende ting :D (alt for å vektlegge en liten bisetning i stedet for hovedbudskapet)


ATT highroller: Det eneste vilkåret er at søknaden din blir godkjent :) Pengene blir deretter lagt inn manuelt på Orville-kontoen din uten at du trenger å gjøre noe.
 
Topp