Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Orden på tråder for fremtidig søking

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hei alle sammen.

Jeg er egentlig ganske ny her på forumet, men har vært med å drevet/eid større forum før (blandt annet gamle webforumet.net).

Siden denne siden handler ganske mye om søkemotoroptimalisering, så bør jo også innhold på siden her bli bedre og lettere og søke etter.


Husk ALLTID på å lage en så beskrivende tittel som mulig. Dette hjelper om andre skal få det samme problemet, så slipper vi å ha 500 poster om nøyaktig samme ting, for da blir det lettere å søke det opp.

Når du eller andre finner en løsning på problemet/spørsmålet ditt. Post løsningen slik at du deler det med andre.


På denne måten får vi et bedre og mer ryddig forum her.

Forumet er lite nå, men det kommer uten tvil til å vokse, og det kommer til å skje fort når vi går over den magiske grensen på 1000 brukere. Så vi kan allerede starte med å skape en bedre oversikt her.


Håper alle leser dette og tenker seg godt om når de lager tittel på neste tråd:)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Så hva er dine forslag?

Jeg kan ikke kontrollere hva brukerene skriver i tittelen, så det er selvfølgellig ute av min kontroll. Gjorde nylig om tittelen til "webmaster forum" for selve forumet da jeg vil tro det er det nøkkelordet jeg kan score mest aktive brukere på!

Ellers så tror jeg ikke du vil finne et mer SEO vennlig forum her i Norge.. hehe!
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
hehe, det er ikke noe du/mods kontrollerer egentlig (så lenge det ikke er mulig for moderatorer å endre tittel på innlegg da?), det er en oppfordring til brukerene her.

Titlene her på forumet er egentlig ganske bra skrevet allerede, men er noen unntak.

Det viktigste er vell at løsningen på problemer/spørsmål blir postet når de kommer, slik at andre kan bruke den informasjonen (det er heller dårligt her på forumet)
 
Topp