Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oregano.no - Restaurantguide

picxx

Well-Known Member
Som bruker av siden ville jeg nok kanskje være enig med Pejyuu, men som franchiseeier av en Mcdonalds hadde jeg ikke syntes at min restaurant, som hadde fått en liten notis under "den utvalgte" i samme byen, hadde vært noe særlig. Om man med tiden skal forsøke å selge inn noe hos selve restaurantene ville jeg helt klart ha gitt alle oppføringer samme eksponering.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har en liten ide..

Siden dere tilbyr bordbestillinger regner jeg med dere også lagrer hvem som har bestilt hva? Hva med å sette opp en slags stats for resturanter som forteller hvor mange av kundene som kom tilbake? 20% av kundene har bestilt bord mer enn en gang.
 

affi

Medlem
Jeg har en liten ide..

Siden dere tilbyr bordbestillinger regner jeg med dere også lagrer hvem som har bestilt hva? Hva med å sette opp en slags stats for resturanter som forteller hvor mange av kundene som kom tilbake? 20% av kundene har bestilt bord mer enn en gang.
Jepp, vi kan gjøre det. Vi sender forøvrig også automatisk ut en oppfølgingsmail til alle som sender inn bordbestilling noen dager etter den valgte datoen de skulle ut og spise der vi ber dem om å legge inn en kommentar eller omtale om restauranten dersom de ønsker det. Mange har gjort det.
 

Pejyuu

Medlem
Jeg prøvde å legge inn en kommentar på en resturant... Og syns det var litt sært at tekstområdet der jeg skal skrive inn text var treg når jeg brukte space, men ikke ellers... Den ville da altså ikke registrere at jeg brukte space knappen i det hele tatt hvis jeg ikke ventet på at den skulle lage et mellomrom før jeg begynte på neste ord.

Dette kan vel umulig være slik det er ment å være?
Og nei, jeg har ingen problemer andre steder.
 

enoj

Medlem
Hmm det var veldig pussig, har aldri hørt om lignende skje med andre. Kan det være noe javascript som tar fokus eller kødder med deg når du skriver tekst?

Hvilken nettleser, plattform og eventuelle plugins / extensions?
 

Pejyuu

Medlem
Jeg prøvde da en gang til nå, og da skjedde det ikke. Prøvde nyeste Opera, FF, Og IE 7. Ingen feil denne gang.

Mulig sær glipp fra min maskins side.
Jaja, beklager!
 

affi

Medlem
Pejyuu: Jeg tror faktisk det er et rent Windows-fenomen. Har selv flere ganger sett at space-knappen i Windows "henger seg opp", slik at man må vente før den viser noe. Dette skjer avogtil når man skriver vanlige bokstaver også.

Er garantert noe som trigger dette - og har kun sett det ifm browsing (dvs ikke Word, osv) - men nå har jo Bill Gates slutta så da er det ikke mye å hente av hjelp på den fronten lengre..
 

Ctech

Medlem
Jeg bruker Safari på OS X, og steds menyen unde søk funksjonen er ikke på rikitgplass.
Ser ut som den er akkurat litt for bred (ta bort et stedsnavn)
 

Ctech

Medlem
Nå fungerer det bra...

Jeg synes kanskje "Siste resturanter" og "Siste fra gjester" er noe uoversiktlig på første siden. Ser litt rotete ut.

Ellers veldig pent, minner meg om nettkatalogen.no
 
Topp