Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Oscmax: Fikse feilmelding og legge til betalingsalternativer

Havers

Medlem
Oscmax: Fikse feilmelding og legge til betalingsalternativer

Innlegg Sk!ppy » 23.05.2012 1:23
Hei!

Har tre ting som må gjøres på en nettside med oscmax som jeg virkelig ikke får til. Det er snakk om å legge til èt betalingsalternativ (faktura) og gjøre så frakt blir riktig.
Når det er gjort skal betalingsalternativer være faktura, dibs og postoppkrav. To sistenevnte ligger inne.

Den andre tingen er fraktalternativer. Sånn det er gjort nå er det bare ett alternativ, og det er "postoppkrav", som egetnlig bare er flat rate funksjonen som jeg har endret navn på. Skulle egentlig her hatt to alternativer, en som aktiveres ved postoppkrav og gir +79kr og en som brukes ellers og gir +29kr.

Den tredje tingen er at Kjøpsbetingelser (filen conditions.php) gir en feilmelding. Først var siden helt blank, men jeg klarte å fikle frem en feilmelding.

Send prisoverslag og leveringstid på PM.

(Jeg er usikker på hvorvidt dette faktisk har et tidsbruk som forsvarer pris på over 2000 kr, men det får dere komme med tilbud på)
 

picxx

Well-Known Member
OsCmax er et gjennommodda oscommercescript, så skal du få til ting riktig ved videre modding, uten å bruke dette rett ut av boksen, bør du nok finne en hardcore oscmax bruker som er villig til å hjelp deg.

Forsøk heller med en standard oscommerce, og legg til de funksjonene du ønsker der.
Personlig syntes jeg det var en mye enklere løsning kontra å ta over en masse modding fra andre, for deretter modde videre på det samme scriptet. Blir bare rot av slikt.
 

Havers

Medlem
Skulle gjerne hatt oscommerce, men har en kunde som insisterer ekstremt på å bruke oscmax, koste hva koste vil.. Ser om det er noen som er villige til å ordne dette på oscmax-forumet kanskje :)
 

cos

New Member
Jeg har drevet endel med osCmax, du kan sende meg en pm om du fortsatt trenger hjelp. :)
 
Topp