Kjapp og trygg hosting for Wordpress

oscommers moduler og add-ons for beste mulig norsk butikk.

bvk

New Member
Hei. Har begynt med osCommerce nettbutikk på no domene, og lurer på on noen kan dele litt erfaring da jeg er ny, og ikke ønsker å teste alle moduler, og google meg gjennom alt som finnes om dette. (mye som ikke passer for Norge) Har funnet mye selv, men er ny blir glad for noen snarveier.

Vet dette blir langt å mye, men da får vi samlet alt som passer til norsk os på et sted. Og da skjønner nok også mange at det letteste og minst tidkrevende er å starte en mystore butikk. (har en i dag). Men har lyst til å lære meg dette, og teste litt forskjellige produkter / butikker ved siden av.

Hvilken Host bør jeg bruke. Skal ha flere butikker. Setter support og oppetid /responstid høyere en å spare noen dollar. Må være med C panel og sipel skript etc. Hva trenger jeg av sikkerhet?

Også lurer jeg på hvilken moduler dere har brukt og kan anbefale for å få en bra butikk og . Generelt, dvs alle. Målet er å få en så bra butikk som mulig uten å bruke så mye penger. I hovedsak gratis, men gjør ikke noe om det koster litt penger hvis det er vært det, men ikke tusenlapper.

Har en liste selv på noen jeg har lest finnes, noe som finnes i mystore og litt ønskedrøm jeg ikke vet om noen har programet ennå.

- Bra Template så den ser ut som den er fra de siste åren, ikke 20 år gammel. Trenger ikke være super design. Rent og stilfullt så kunden ikke synes den ser dårlig ut.

- Skal da lage logoer etc som passer til tamplate.

- Norsk. Standardtekster, knapper, linker etc som kunder kan se eller google. admin kan være engelsk.

- SEO på produkter (som funker bra)

- SEO vennlige URL. (som funker bra)

- er osc bra eller dårlig i forhold til Google ranking? Vil jo selvfølgelig på toppen på side 1 for Norge :)

- Post sporing integrasjon. (og legger til sporingnr selv)

- Gjerne EDI integrasjon / export, eller aller best hvis den er integrert i butikken så man kan linke den rett mot mybring. (slipper da betale edisort, copy /past og dårlig integrasjon)

- integrasjon mot dibs eller annen betalingsløsning. API til denne?

- 1 ny ordre behandling = 2-3klikk. Kunde har fått bekreftelse på sendt + fakturakopi, angrerett skjema og sporing på mail. Pakkelappen er laget og skrevet ut på zebra printeren. Faktura har bookført seg i regnskapprogrammet og betalings reg også registret i regnskap

- Faktura på norsk og med norske krav som MVA, org nr etc. Og eventuelt integrasjon / eller export mot et norsk regnskapprogram (eller motsatt).

- MVA på varer.

- Produkt import via exel, eller best om noen har integrert plugginn rett fra grosist før?

-bilde og video fil. på produkt (ikke innebygget youtube, da alle andre konkurrenter kommer opp når video er ferdig, men noe tilsvarende)

- relaterte produkter.

- flere butikker mot samme database

Er det noe jeg har glemt? (Bortsett fra roboten til komplett + helautomatisk ordrebehandling og varebestilling :D)

Setter pris på alle innspill så ser vi hva som dukker opp. Skjønner at jeg ikke får alt dette, men måtte få i gang hode litt, og detaljene gir helheten.
 
Topp