Kjapp og trygg hosting for Wordpress

På tide å komme ut av skapet...

hohohoo

Medlem
I alle fall nesten.

Hei,

Siden jeg har nytte av bidragene på denne siden, og nok blir her en stund. Så er det vel god folkeskikk å presentere seg.

Jeg skrev mitt første Cobol-program på Data General Eclipse 2000 som hadde terminaler med papirruler. Og noen få med skjerm. Karieren som proggrammerer tok slutt i ca 1990, da hadde det blitt mer avansert. C på en Altos Xenix med 286 CPU.

Etter det har det blitt mer (produkt)salg. Så de fleste av mine innlegg vil nok være på "hvordan tjene" penger siden.

Er litt anonym fortsatt, for jeg har en jobb, men som mange her så har jeg en grunder i magen. Jeg kan så mye/lite om SW at jeg vet forskjell på SQL, Linux, Open Source og C#. Men jeg ramler av når det diskuteres php og CSS f.eks.

Som det stod i den ene stillingsannonsen, så bruker jeg Microsoft Blend/Sketchflow til prototyping. Den generer Silverlight applikasjoner. Det er ikke alltid, noen her vil si muligens si aldri optimalt å bruke Silverlight. Men det er den letteste måten for meg å vise andre hva jeg ønsker. Så kan løsningen til slutt være HTML eller noe annet. Nå har de lansert beta av

Sitter i Sandefjord, så er alltid interessert i å få kontakt men noen i det området (Drammensmrådet til Grenland) som kan programmere. Vi har til og med kontorplass.

Vi, det er jeg med ideene, og en investorgruppe. Lettere å få tak i penger her, en noen som kan programmere ;-)

Når alt er oppe å kjører i løpet av høsten, kommer det litt mer oppdatering om hva vi kjører av prosjekter og produkter.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Du skriver som du tenker og må få fingerfarten opp :)
Men alltid bra med noen som kan det grunnleggende om programmering - og da mener jeg ikke 'grunnleggende', men 'grunnleggende'. Cobol gjorde jeg en gang litt med tidlig på 90-tallet, men ellers var det mye Turbo Pascal fra Borland den gang. Har fremdeles et faktureringsprogram der ute fra '92 som fremdeles kjører, samt noen konfigureringsprogrammer som styrer AutoLisp. Veldig kule saker, på en (spesiell) måte.

Uansett: velkommen. Jeg erfarer WF til å være et kvalitativt høytstående forum, og det er en bonus at ikke all info blir presentert uten noen form for humor :)

Trenger du hjelp med php og css er det flere her som kan sine ting, men som du tror jeg de allerfleste har en videre interesse i å bygge bedrift/tjenester og ikke bare lage noen kodelinjer (selv om det er kjekt med en teknisk utfordring i ny og ne).
 

Gaasehud

Medlem
Velkommen til WF, hohohoo! :)

Interessant med en "veteran" som fortsatt har gnisten og følger med i utviklingen. Hva slags ideer/prosjekter er det du vil dra i gang? Er det nettsider, applikasjoner eller kule salt- og pepperbøsser? :)
 

hohohoo

Medlem
Nettsider og (FB)-applikasjoner er det som er på tegnebrettet. Kule Salt- og pepperbøsser lager andre mye bedre en hva jeg gjør :)
 
Topp