Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pakke plast för möbler (flytter nordöver)

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Hei Folkens, nå bär det snart av med flytt fra Oslo til Tromsö, er det noen her som har erfaring av å pakke möbler ved flytt? Jeg leter sånn plast som går å strekke ut så den blir tight rundt möbel-delarna (flatpakkede). Jeg fant slik plast på Binders.no, men den er bara 10cm brei, dem har og en som er 30cm brei, men da er verktöyet til veldig usmidig..

Tips mottages!
 

Kassimaja

Geocacher
Skal du bruke flyttebyrå? I så tilfelle vil disse sikkert ha noe du kan pakke i. Sist jeg brukte flytteburå fikk jeg en diger (og da mener jeg enorm) eske med flyttetepper som alle store ting kunne pakkes inn i.

Hvis du vil ha bobbleplast kan du f.eks høre med abcclausen eller andre som leverer kontorrekvisita og sikkert få en grei pris eller en pris som er mye bedre enn binders.
 

FredrikNas

Förvirrad svensk :)
Hei Ståle, takk för svar, slike flyttetepper står flyttefirma för, dom sier att når allt er på plass så förseglas allting med store tepper som beskytter varorna.

Jo bobbelplast hade varit en ide, men det jeg leter etter er slik plast som kan strekkes ut sa den blir skikkelig tight, du vet slik som kommer rundt pall på lastebiler (slik: Staples Retail Norway AS : Buntefilm 100mmx150m 20 my)

Jeg ska bruke den för att pakke sammen fe.x flera plan ur en hylle till ett pakket, eller alla flate deler i tv bänken, pulten, bord, osv.. så att det ikke blir massor av löse delar i flyttelasset
 
Topp