Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Partnere for netthandel - kjøpe lager, pakking, retur og kundebehandling

amado88

Medlem
Er det noen norske tilbydere av løsninger for å håndtere logistikk og ordrehåndteringen til en nettbutikk?

Tanken er at man eier sine egne varer men har de på det eksterne lageret, ordrene videresendes (eller går rett inn i et eksternt ordresystem), varene pakkes og sendes ut med nettbutikkens branding osv, og evt returer håndteres på forsvarlig måte.

Alle tips, erfaringer osv tas imot med takk. Dette bør skje i Norge, hvis ikke bør det være SVÆRT gode rutiner for fortolling og alt annet av implikasjoner.
 
K

Kontoristen

Guest
Orkladal Bedriftsutvikling og noen flere investorer i orklaregionen kommer til å lansere følgende for nettbutikker/postodrefirma iløpet av våren:
* Lagerhotell
* Pakking + forsendelse

Er det dette dere er på utkikk etter amado88 og spikre
 

glalaksen

Medlem
For noen år siden sjekket jeg opp rundt dette og fant flere firma på det sentrale østlandet. Betalte leie pr palleplass og så et fast beløp pr vare eller prosent av vareverdi. Var litt forskjellige løsninger.

På termotransit tror jeg det het skulle jeg betale rundt 80,- pr pall pr mnd. og de skulle har rundt en krone pr kilo de leverte ut til kundene mine. Da skulle de plukke 20 kilo av den 5 av den osv. Da var det snakk om frossen fisk.

edit
Dette er vel snart ti år siden
 
Topp