Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PayPal vs Stripe

Stoppet

Banned
Jeg har ikke vært borte i Stripe før. Men er forskjellen egentlig bare at på PayPal må man være registrert med PayPal konto for å kunne betale? Og på Stripe kan man betale med debet- og kredittkort uten å ha noen tilknytning til Stripe?
 

Oscar

Member
Kunden slipper å registrere seg på begge løsninger. Personlig er jeg litt misfornøyd med stripe pga. ved refusjon tar de seg 2kr x 2. Er en del skjulte gebyrer, samme med paypal
 

Stoppet

Banned
Kunden slipper å registrere seg på begge løsninger. Personlig er jeg litt misfornøyd med stripe pga. ved refusjon tar de seg 2kr x 2. Er en del skjulte gebyrer, samme med paypal

Ok, da er det nok ei stund siden jeg har betalt med PayPal. For når jeg har brukt det til å betale ved kjøp tidligere måtte jeg logge inn på paypal der jeg hadde registrert kortet. Da er det ikke så kronglete lenger heldigvis :)
 

Oscar

Member
Ok, da er det nok ei stund siden jeg har betalt med PayPal. For når jeg har brukt det til å betale ved kjøp tidligere måtte jeg logge inn på paypal der jeg hadde registrert kortet. Da er det ikke så kronglete lenger heldigvis :)
Nei, heldigvis. Er kommet en liten knapp under på alle paypal løsninger som ikke skal abboneres på der det står betal med kort
 

Stoppet

Banned
Bør man tilby både Stripe og Paypal? Eller blir det sør på flesk?
 

Stoppet

Banned
Hvem er det som skal kjøpe varene dine? Er SRT unge folk foretrekker de fleste av de paypal. Er det litt eldre gjør det lettest mulig aka. Stripe

Vil ikke alle ha det enklest mulig da? Tipper alderen vil ligge mellom 20 og 55
 

Vincent

New Member
Anbefaler å ha begge løsningene tilgjengelig. De koster ikke noe ekstra i mnd. , kun transaksjonsgebyr regnet i prosent.
 
Topp