Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PCI DSS 3.1 + nye betalingskort som krever 3D Secure

Kim Steinhaug

New Member
Dibs er vel den styggeste av dem alle - men når det er sagt så har dem nok oppdatert seg bare at dem lager nye API for å være bakoverkompatible. Dem burde derimot opplyse om at man sitter på gammel integrasjon å slikt sett fremskynde penere integrasjoner - det tjener dem på i lengden. Var inne å så jeg ikke lå på partner siden å da så jeg at dem hadde 3 forskjellige API - hvorav det er kommet et nytt et. Tipper det nye sikkert er ganske bra.

Dem har DT, D2 og DX platform som dem kaller det. Selv har jeg en D2 integrasjon å husker den som ikke veldig fleksibel / pen.

Men uten sidestykke - såfremt ikke noe har snudd seg i markedet er det vel Nets som er det beste API og dem har ryddige priser også. Veldig lett å integrere med capture og slikt for egen administrasjon, så man slipper å logge inn i deres backend.
 

Oscar

Member
Litt oppdatering rundt dette så har stripe nå full støtte for 3DS. Samtidig så har de også spesial priser for de som behandler mer en 10000USD (eller noe i den duren) i måneden. Om ønskelig kan jeg dele min stripe 3DS checkout flow med den det skulle være :)
 
Topp