Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHP 5.2 server

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Er det noen som har en PHP5.2 server her som jeg kunne sjekke en FILE-upload på?
Det er snakk om å sjekke om et skript fungerer for å så slette det hele igjen.

Bakgrunnsinfo: Jeg har en app (phonegap-basert) som skulle laste opp et bilde, men $_FILES i skriptet på mottaks-siden er og forblir tom. Fungerer fint når jeg laster opp fra en nettside, men ikke når det er fra PhoneGap-appen. Det fungerte før, og eneste endring jeg har igjen etter å ha prøvd og prøvd og prvød er at skriptet kjørte på en PHP5.2 server, og det ønsker jeg altså teste ut.

Mvh,
<>< Pong
 

SYSE

Medlem
Tips: På våre webhotell kan du enkelt bytte mellom ulike versjoner av php. Du finner støtte for PHP-versjoner fra 4.3.11 til nyeste 6.* utviklingsversjon. Du kan også teste en versjon i en underkatalog, slik at det ikke berører andre nettsider.
 

SYSE

Medlem
Nope, egenutviklet :) Problemet med å benytte andre plattformer for å teste, er at du ikke har det samme miljøet; så snart miljøvariabler er konfigurert annerledes har du et nytt sett med ukjente faktorer. PM meg så setter jeg opp et testwebhotell for deg hvis du er interessert :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Typisk (bruker her på forumet) hjalp meg med dette og dette er nå løst.
Når man leser om emnet er det 1001 ting som folk sier rundt forbi på nettet i forskjellige forum så da er det godt med noen som bestemt peker i en viss retning: "HTTP_TRANSFER_ENCODING [er] satt til chunked. Det ser ut som du bruker suPHP som PHP handler, noe som jeg har verifisert bugger dette mens mod_php fungerer fint."

Apache kjører nå med php mod og det gjorde susen.
Se også denne tråden: https://www.webforumet.no/forum/php...bilde-opplasting-til-php-5-3-fra-android.html
 
Topp