Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PHP / MySql utvikler søkes

Status
Stengt for ytterligere svar.

KFlash32

Medlem
Ønsker kontakt med en utvikler som kan sette sammen noe php/mysql/javascript kode etter mine skisser som er ganske detaljerte

Er dette noe du kan fikse?

Er snakk om å sette sammen en side hvor brukere kan logge seg på eller registrere seg, for deretter å komme til en brukerprofil.

Det er mao. snakk om å designe en forside, og en brukerprofil, samt omskrive ferdige php script.


Noe av dette arbeidet må også gjøres i Javascript og AJAX.

Dette blir da noe spesielt for når bruker registrerer seg, skal ikke bruker data lagres i database.

Det skal lages en mappe som heter det samme som brukerens brukernavn. I denne mappen skal all brukerdata ligge, som profilbilder m. m.


Trenger mao. en som så raskt som mulig kan sette sammen dette puslespillet etter de scriptene jeg har her, så¨rammeverket kan blir ferdig, og jeg selv kan kode videre.

Er dette noe du kan få gjort, eller kjenner noen som kan få gjort?

Mer detaljer blir gitt hvis det er interesse for å bistå med dette.
 
Sist redigert:

allegretto

Medlem
Kan jeg får spørre hvorfor brukerdata ikke skal lagres i database? skal de lagres i en fil i en undermappa? har aldri hørt om noe slikt tidligere..
 

KFlash32

Medlem
Hvorfor brukerdata lagres i egen mappe

Hei

Nettopp fordi jeg sitter å skal konstruere et nytt sosial nettverk, som er annerledes enn alle andre, med nye funksjoner. Har brukt over 1 år på å konstruere dette, og alt er planlagt og skissert ned til minste detalj.

Hvis utvklingen blir ferdig, er det anslått at mine skisser har en markedsverdi på 2 mill eller mer.

Trenger også utviklere til å gjøre alt ferdig.

Grunnen til at dette skal lagres i egen mappe, er fordi brukernes data skal lagres her istede for server, slik at bruker har kontroll over egen data.

Det er videre planer om en "dropbox" funksjon så bruker kan ha dataene på sin pc for så å synkronisere opp mot server / nettstedet. Sletter bruker noe i mappen på pc, fjernes det også fra brukers data på nettstedet.


Så alle bilder, profilbilder og alt tilhørende hver enkelt bruker skal ligge her.


Ja, dette er nyskapende så ikke så mange som har hengt seg på og fått med seg denne ideen.

Håper dette var oppklarende?

Det er egentlig mye mer detaljert - også hele prosjektet - men kan kan ikke avsløre alle mine hemmeligheter her inne.

Altså brukerdata, ikke personlige opplysninger som navn osv. Disse skal ligge i databasen, men kun de ting bruker legger opp på nettstedet skal i egne mapper som tilhører bruker. Disse skal lages som protected områder så kun eier av profil har tilgang. Kryptering.
 
Sist redigert:

KFlash32

Medlem
Korrigering

Det er helt riktig som du sier der. Er kun snakk om brukerens filer.

Er dette noe du kan gjøre?

Det er uansett ikke snakk om mindre betaling enn 1500 kr. for den som vil hjelpe med dette, da dette er litt krevende arbeid.
 
Sist redigert:

KFlash32

Medlem
Betaling

Minimum 1500 ja. Kommer an på hvor mye som skal gjøres og hvor godt arbeidet blir utført, så kan strekke meg litt lenger enn 1500.

Og hvis man kan bistå med et par andre småting i tillegg, kan jeg strekke meg helt opp til 3500 tusen, men det er da en del andre ekstra ting som også må på plass.

Så for dette her, så 1500 - 2000 kr ++

I og med at vi snakker helg nå, så vil uansett ikke pengene stå på konto før mandag morgen hvis dette blir gjort i løpet av helgen.Men de vil stå der =)
 
Sist redigert:

Havers

Medlem
Så du har tenkt å "strekke deg til 3500 tusen" for et prosjekt som kan ha en markedsverdi på over 2 mill?
 

KFlash32

Medlem
Harvers

Tror du oppfattet litt feil her.

Jeg snakker her kun om å få satt sammen et script - et rammeverk som det skal bygges videre på. Dette rammeverket er det jeg kan betale 1500 - 2000 for, og inntil 3500 for ekstra jobbing.

Prosjektet har større økonomiske utgifter, for det vil ta tid og ikke minst penger å gå fra rammeverket til ferdig prosjekt.

Men mye av den kodingen skal jeg ta selv ette at rammeverket er satt.

Når det er opplyst, ser jeg også etter folk som kunne tenke seg å være deleiere i prosjektet.

Men igjen, 1500 - 2000 for dette rammeverket.
 

Nutz

Med lem
Tror du må dra til India eller lenger med dette, når du forespeiler 1500 -2000 spenn, og kan strekke deg litt til, så høres ikke dette helt ut som drømmejobben.
Du nevner at du skal ha et "rammeverk", men det du egentlig sier er at noen skal lage et teppe av alle lappene du har sanket, pluss endel mer.
Tror nok kronene er brukt opp kun for å sette seg inn i prosjektet og eksisterende kode.
Hva er motivasjonen for at noen skal gi deg mange timer gratis?
 

KFlash32

Medlem
Igjen litt missforståelser tror jeg her.

Er enkelt bare å sette opp et user management system, altså med pålogging og registrering. Har et system som man kan "demontere" som er ment å "demontere" hvor all dokumentasjon er vedlagt. Veldig enkelt.

De tingene jeg skal ha i tillegg, er ferdig kodet javascript, som f.eks en java menu som det trengs to kodelinjer for å legge inn på rett sted. Bl.a.

Slike ting er det her snakk om.
 

KFlash32

Medlem
Fordi jeg rett og slett suger i å sette sammen ting, men når det så gjelder videre utvikling er det lettere for da har jeg et fundament å bygge på.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp