Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pinterest

Pinterest / Home

Ikke dårlig, et nytt sosialt nettverk er igang for full musikk. Full av kvinns, mange av dem ganske lekre. Faktisk er hele siden ganske lekker, et eneste stort hav av nydelige images, nydelige bilder på rekke og rad i tenkelige og utenkelige kategorier. Selv om jeg er mann tok det meg ikke lang tid å bli småforelska i siden selv.

Fin bloggpost om pinterest og mulighetene den åpner: 56 Ways to Market Your Business on Pinterest | Copyblogger

Så hva tror dere, vil pinteressen vare? Øke eller avta? Vil mannfolka hekte seg på? Vil Facebook og/eller Google+ kjøpe opp siden eller integrere en lignende funksjonalitet inn i sine egne systemer?

En annen ting jeg lurer på var, hvor kommer brorparten av bildene fra? Dersom mange av dem er copyrighted, er det trygt å bruke dem f.eks i egne bloggposter? Noen generelle copyrightfarer verdt å vurdere angående åssen pinterest kan gjøres nyttig?

PS! Det er nå man skulle vært fotograf ja...vent litt, man har da Iphonen...kanskje det ikke er for sent å lære seg å bruke den på nye måter?;)
 

zapotek

Medlem
Jeg vet ingenting om Pinterest - bortsett fra at jeg og pcen min ble sjøsyk av å se på alt som foregikk på forsiden av nettstedet!
 

Ludus

Medlem
Jeg har en profil på Pinterest, men jeg bruker den litt.

Jeg vet at du kan få mange trafikk fra Pinterest, men den trenger tid, mye tid. Du skal bruke Pinterest hver dag. Markedsføring leder anbefaler å bruke Pinterest.

Hvis noe av dem vil en invitasjon for å prøve den, la meg vite det.
 

picxx

Well-Known Member
"The bookmarklet cant pin images directly from facebook. Sorry about that"

Æssssj! :(
 

Erlend

Medlem
Er kanskje på tide at jeg oppretter en profil. Pinterest har egentlig aldri interessert meg, men får vel gi det et forsøk ;)
 

picxx

Well-Known Member
Har hatt noen bilder med noen hundretusen klikk, men det var rent hobbyistisk, så har ikke peiling på hva jeg kan presse utav siten sånn rent kapitalistisk... sannsynligvis noen tiere.
 
Topp