Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Planleggingsprogram?

Gaasehud

Medlem
@picxx: større prosjekter kan ikke bare fikses *med en gang*. Man kan jo skisse litt og kanskje bli lei det. Så kan man ta det fram senere og jobbe videre med det. Eller så er det ting du ikke fikser på en time (som regel det).

Nå tenker jeg egentlig mest i design-fasen da, derfor er Photoshop kjekt. :)
 

picxx

Well-Known Member
@picxx: større prosjekter kan ikke bare fikses *med en gang*.

Trådstarter snakket vel ikke akkurat om vg.no?
Jo...de aller, aller fleste prosjekter kan du ha opp å kjøre i løpet av timer.
At innhold kommer etterhvert er en annen sak, men å kjøre opp selve siden, nesten uansett script, tar null tid......
 

Gaasehud

Medlem
Joda, skjønner. Men nå sa jo Krister at han hadde idéer som er større enn en blogg eller to. Uansett så tenker vi vel på litt forskjellige ting, når du sier "script" sier det seg jo selv at du ikke gjør alt. Men er enig; du kan ha mye opp å kjøre i løpet av noen timer, og selv bruker jeg ikke blokka altfor ofte, kun på enkelte design. :)
 

picxx

Well-Known Member
Som jeg sa tidligere i tråden.. brim er en grei sak å bruke om du ikke liker google.
Skjønner jo selvsagt at absolutt alt ikke kan aktiveres akkurat NÅ, men om man tar seg tid til å skrve ned ting...vurdere ting og til og med vurdere det opp mt konkurrenter har man straks brukt like mye tid som om man hadde kastet opp selve siden, og i værste fall vil du vel da tjene noen dollar i adsense...noe du IKKE gjør etter en kraftig gjenomgang med papir og blyant.

"Don't think about it---DO IT!"
 

Gaasehud

Medlem
Hehe, jaja. Sier oss enige vi, jeg må innrømme jeg egentlig liker å få tatt et stort jafs med en gang, og finpusse senere.

Lykke til med planlegging, Krister! :)
 
Topp