Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Podcast

Liker å ha litt radio på i bakgrunnen når jeg jobber. Vanligvis hører jeg på radioresepsjonen men kan bli litt mye humor på en gang av og til, så lurte på om det er noen gode podcaster innenfor web og utvikling?
Helst Norskspråklige selv om jeg har mine tvil på at det finnes mange av de.
 

Travellingman

Nettgrunder
Har aldri lyttet til en podcast....Er det slik att feks NRK tilbyr nedlasting av et eller annet radioprogram? Hvor store filer snakker man om da for et program på ca en time?
 

Boo

Medlem
Jeg holder på å samler inn norske podcast til en nettside som skal være operativ løpet av dette året(?)
Å det er faktisk en god del norske som holder på med det, men de er "umulig" å finne hvis du ikke blir tipset eller får link til dem. Basic SEO eksisterer ikke på sidene da de ofte kun gir link til lydfilen og har en overskrift.

Men til trådstarter spørsmål: Uheldigvis har jeg ikke funnet noen innenfor webutvikling enda.
 

zapotek

Medlem
Jeg holder på å samler inn norske podcast til en nettside som skal være operativ løpet av dette året(?)
Å det er faktisk en god del norske som holder på med det, men de er "umulig" å finne hvis du ikke blir tipset eller får link til dem.

Forøvrig en meget god ide! En side jeg kommer til besøke ihvertfall.
 
Topp