Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pong = remark.no

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Så de som kan veien til norid og brreg vet nå alt om meg :)

Jeg jobber med litt forskjelligt - bl.a. hagebelysning.no, Kaffe med kaffepads: Fersk brygget kaffe, hver kopp og Vanndispenser med kaldt og varmt vann: med filter, uten månedlige avgifter (ideer for mye mer, men begrenset av tid).
Jeg mekker også nettsider og back-office apps, programmerer bl.a. php og vb i forskjellige varianter (evb, vb6, vba, .net). Jeg har programmert siden jeg var ca. 16 som er nå litt over 20 år siden. *Mimre* den gangen var det Turbo Pascal 4, og en 8086 IBM compatible PC på 4.77MHz med to diskstasjoner og Hercules grafisk kort - utvidet den med en 30 Mb harddisk etter en stund. Denne lynkjappe maskinen kom etter den kjente C64/MSX dingsene hvor vi hadde tapes med index. Jaja - det var kult og kjekt den gangen også.

Jeg er nå 37 år, bor på Figgjo (ved Kongeparken / Stavanger), er gift og har 4 unger. Og så er jeg opprinnelig fra Nederland.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Hei på deg Pong! Imponerende referanseliste du har.

Litt usikker om du har sarkasme-modus on eller ikke ;)
Selv er jeg en (nokså stor) smule ikke-fornøyd med hvordan siden er utformet, men ettersom jeg ikke tjener (så mye) penger på salg av tjenester, men mer på salg av produkter, så burde jeg nok investere min tid riktig...

Jeg mener å ha sagt en gang som kommentar på det Kenneth blogget om at jeg burde ta med screenshot og fortelle litt om teknologi, tidsramme, fremgangsmåte og pris - slik at potensielle kunder har noe mer enn bare en lenk.

Noen som har en eske med tid til meg? Ca. 8-10 timer?? ;)
 
Topp