Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Poste TD Bannere inn i WP innlegg

i-net

Medlem
Lurte på hva den beste/enkleste måten er for å legge inn tradedoubler koden for bannere direkte inn i innlegg på er?
Leste et sted på nettet at noen mente at man kunne hake vekk denne "cache" boksen når man henter TD banner koden, da blir plutselig hele koden mye enklere. Er dette den beste måten? Eller bruker dere en WP plugin til dette?

takk for svar.
 

picxx

Well-Known Member
Jeg bruker noe som kalles php execute eller noe slikt som man kan aktivere i postene.
Man vil da kunne poste det meste av kode direkte i innleggene.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Exec-PHP heter pluginen.

Når jeg legger inn TD reklame i poster, så pleier jeg bare å legge det direkte inn blandt teksten. Ingen spesielle script trengs for å gjøre det egentlig.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg vil faktisk anbefale deg en plugin til akkurat dette. Selv bruker jeg Simply-Basic.com Smart Ads WordPress Plugin , som lar deg plassere annonser over innlegg, under innlegg og ett random sted i bloggposten.

Grunnen til at jeg anbefaler en slik løsning, er fordi at dersom du legger annonsene direkte inn i bloggpostene mens du skriver den, får du ubehagelig mye arbeid dersom du engang bestemmer deg for og bytte theme på bloggen, som gjerne ikke passer helt sammen med annonsene du har lagt inn. Samtidig fordi at det da blir mindre arbeid dersom annonsør ikke lenger ønsker og annonsere.!
 
Topp