Kjapp og trygg hosting for Wordpress

PR2-6 .no og .com/.net utløpte domene lister til salgs!

Frnks

New Member
Hei alle sammen,

Vil du rangere din webside til første siden i Google fortere for å få flere kunder ($$$)?
Eller kanskje bygge opp ditt Privat Blogg Nettverk?

TIL SALGS: Lister med utløpte PR2/3/4/5/6 .no og norske-relatert .com/.org/.net/.biz/.info/.name domener.​

UTLØPTE DOMENE LISTER

STANDARD (delt med andre)*
30 domener
PR2-PR4
<<USD $30>>

EKSKLUSIV (ikke delt med andre)
30 domener
PR2-PR4
<<USD $40>>

PREMIUM (ikke delt med andre)
30 domener
PR3-PR6
<<USD $50>>

Backlinks-rapport: +$10 per liste

PAYPAL BETALING // USD $1 = 6.19 NOK (AUG’14)

* Standard domene lister er delt med andre kunder.
Om du trenger eksklusive “for your eyes only”, lister ikke delt med andre kunder vi anbefaler “Eksklusiv” eller “Premium” lister.

NB:
  • Backlink-rapport kan bli skaffet for USD $10 pr. Liste.
  • 3-måneder Medlemskap: da får du 2 lister i måneden billigere.
  • Tilpasset Domener Liste: om du trenger utløpte domener innen en bestemt område, vi kan skaffe dem for deg også.

OBS! Domener i listene er ledige for registrering. Listene blir solgt etter først-til-mølla prinsippet. Om du ser en domene du liker når du får listen, så vær rask å registrere den.

Interessert? Spørsmål? Send meg en privat melding her eller ta kontakt her. :)

Mvh
Frank
 

Vedlegg

  • PR Packages.jpg
    PR Packages.jpg
    22 KB · Sett: 7

Tonny Kluften

Administrator
.com/.org/.net/.biz/.info/.name domener med PR forsvinner fra markedet så fort de blir ledige, lister med slike har nok noe begrenset verdi.
Dessuten holder det ikke med PR hvis ikke domenet er indeksert i Google lenger. PR kan leve lenger enn lenker. Jeg finner stadig PR2-3-4 domener på Domeneshop sin liste over utgåtte domener som ikke har innlinker igjen.

Norske domener med PR kan ha en verdi, men Google er registrar og man kan ikke skjule at man eier domenene. Så kjøper du 15 .no domener med PR og lenker til sida di så vet Google at du eier alle sidene...
Jeg kjører forresten en test for tida med akkurat det, kan komme tilbake med mer info når jeg ser resultatet.

Forøvrig se denne posten om å bruke utgåtte domener:
How to build your own PBN for under $275 (15 domains)
NB! Jeg lenker til blackhatworld.com bare pga denne posten, det meste ellers der inne er ubrukelig, og hva du enn gjør, IKKE kjøp lenkebyggingstjenester derfa samme hvor forlokkende tilbudet ser ut.
 

Frnks

New Member
.com/.org/.net/.biz/.info/.name domener med PR forsvinner fra markedet så fort de blir ledige, lister med slike har nok noe begrenset verdi.
Du er rett, slike lister har begrenset verdi for noen som venter en måned å kjøpe domenet. For seriose kjøpere, slike lister har nok verdi.

Dessuten holder det ikke med PR hvis ikke domenet er indeksert i Google lenger. PR kan leve lenger enn lenker. Jeg finner stadig PR2-3-4 domener på Domeneshop sin liste over utgåtte domener som ikke har innlinker igjen.
Dette stemmer om du går for "fake" domener. Disse selger jeg ikke.

Norske domener med PR kan ha en verdi, men Google er registrar og man kan ikke skjule at man eier domenene. Så kjøper du 15 .no domener med PR og lenker til sida di så vet Google at du eier alle sidene...
Jeg selger oppdatterte lister med utgåtte domener, jeg forteller deg ikke hvordan gjøre din jobb som SEO-ekspert :)

Jeg kjører forresten en test for tida med akkurat det, kan komme tilbake med mer info når jeg ser resultatet.
Det er bra for deg.

Forøvrig se denne posten om å bruke utgåtte domener:
How to build your own PBN for under $275 (15 domains)
NB! Jeg lenker til blackhatworld.com bare pga denne posten, det meste ellers der inne er ubrukelig, og hva du enn gjør, IKKE kjøp lenkebyggingstjenester derfa samme hvor forlokkende tilbudet ser ut.

Om du lenker til BHW, sier det ikke mye om deg som SEO-ekspert. BHW, Warrior-forum, etc.. er det verste.
__________________
Ny hjemmeside? Klikk her!
.... takk

Har du noen konkrete spørsmål, bare spør :)


.com/.org/.net/.biz/.info/.name domener med PR forsvinner fra markedet så fort de blir ledige, lister med slike har nok noe begrenset verdi.
Dessuten holder det ikke med PR hvis ikke domenet er indeksert i Google lenger. PR kan leve lenger enn lenker. Jeg finner stadig PR2-3-4 domener på Domeneshop sin liste over utgåtte domener som ikke har innlinker igjen.

Norske domener med PR kan ha en verdi, men Google er registrar og man kan ikke skjule at man eier domenene. Så kjøper du 15 .no domener med PR og lenker til sida di så vet Google at du eier alle sidene...
Jeg kjører forresten en test for tida med akkurat det, kan komme tilbake med mer info når jeg ser resultatet.

Forøvrig se denne posten om å bruke utgåtte domener:
How to build your own PBN for under $275 (15 domains)
NB! Jeg lenker til blackhatworld.com bare pga denne posten, det meste ellers der inne er ubrukelig, og hva du enn gjør, IKKE kjøp lenkebyggingstjenester derfa samme hvor forlokkende tilbudet ser ut.
 

Tonny Kluften

Administrator
.com/.org/.net/.biz/.info/.name domener med PR forsvinner fra markedet så fort de blir ledige, lister med slike har nok noe begrenset verdi.
Du er rett, slike lister har begrenset verdi for noen som venter en måned å kjøpe domenet. For seriose kjøpere, slike lister har nok verdi.

Du kan ikke vente noen timer en gang... det sitter tusenvis av folk som deg og lager sine egne lister og kjøper domenene selv med en gang de får info om dem.

Dessuten holder det ikke med PR hvis ikke domenet er indeksert i Google lenger. PR kan leve lenger enn lenker. Jeg finner stadig PR2-3-4 domener på Domeneshop sin liste over utgåtte domener som ikke har innlinker igjen.
Dette stemmer om du går for "fake" domener. Disse selger jeg ikke.

Jeg snakker ikke om fake PR. Vanlig PR henger igjen lenge etter at domenene har mistet innlenkene, det er veldig enkelt å kjøpe. no domener med PR4 som har to innlenker.

BHW, Warrior-forum, etc.. er det verste.[/B]
Helt enig.
 
Topp