Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Primeksempel på janteloven

picxx

Well-Known Member
Trodde dette var pakkis jeg...

pakkis1.jpg
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg kan bare gjenta det samme som brukernavn sa over her... akkurat det samme her i Oslo. Ok, bor man i pokkerivold der det brøytes annethvert år og de siste 100 meterne til huset går med 90 graders stigning, så er det ikke harry, men å vralte rundt med en cheyenne eller hummer på ... 2? 3? tonn midt i oslo sentrum, og du stort sett ikke har med deg mer enn matpakka og kanskje et par poser med nye klær fra bogstadveien eller kanskje laptopen, da er det harry. Hvis det bare er for plassen er det andre løsninger som er vel så smarte.
 

Gomlers

Member
For å si det slik - Mercedes er bra det og hun fortjente det virkelig siden hun hadde 21 av 24 6ere. Men, hun fortjente ikke en BMW for hun hadde ikke 24 av 24 :)

Sorry etterslep her, men WORD!

Tror jeg leste om henne på en nettavis også.. med 30 kommentarfelter under - 3 av de 30 var positive, resten var: "Herregud, hu kan ikke ha mye liv" osv.

Folk blir så jævli misunnelige alltid. Skulle vært straff mot sånt.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg kan bare gjenta det samme som brukernavn sa over her... akkurat det samme her i Oslo. Ok, bor man i pokkerivold der det brøytes annethvert år og de siste 100 meterne til huset går med 90 graders stigning, så er det ikke harry, men å vralte rundt med en cheyenne eller hummer på ... 2? 3? tonn midt i oslo sentrum, og du stort sett ikke har med deg mer enn matpakka og kanskje et par poser med nye klær fra bogstadveien eller kanskje laptopen, da er det harry. Hvis det bare er for plassen er det andre løsninger som er vel så smarte.

Er da ikke harry det! Hva skal man ellers bruke på hytta? Må jo ha noe å kjøre med utenfor byen også..
 

sKrud

Meget sliten student
Hva skal man ellers bruke på hytta? Må jo ha noe å kjøre med utenfor byen også..

Jepps...Derfor får du motert en beskyttelses plate under bilen;) Funker fett det.

Men er man mye på tur i skog og mark, så er jo SUV er fordel. Da får man bare kjøpe seg to biler. En bybil og en turbil.

Har man den rette forsikringen på bilene så blir ikke dette så veldig mye dyrere. På grunn av at du får ca. samme km per år som du hadde tidligere..

(Bortsett fra anskaffelsen da..)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Forsikringen er jo ingenting i forhold til anskaffelsen da. Foreldrene mine har en nyhere Hummer H2 som går på gass. Forurenser like mye som disse små drittbilene alle miljøfreaks skryter så fælt av. Hva er galt med å kjøre SUV da?
 
Det er ikke noe galt å være harry.

Heldigvis, Nordmenn flest er vel også ganske "Harry" i mange andres øyne, noen mer enn andre :)

On-topic: synes det er fantastisk flott av denne jenta jeg, å gjøre det såpass bra. Kunne godt tenkt meg å gjort noe tilsvarende med datteren min når den tid kommer. Spørs om jeg noengang får råd til noe slikt da men ;)

Tenkte å begynne i det små på ungdomsskolen da, gi en 500-lapp for hver sekser eller noe liknende.
 
Topp