Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Printe input fra besøkende

dennison

Medlem
Mange løsninger på dette, men som regler sitter designbyråer/reklamebyråer på sine egen lagde løsninger, vi har to slike løsninger. Vi selger ikke produktet, men leier ut. Så mye mer enn det vet jeg ikke, pga jeg ikke jobber med den biten, men kan få deg i kontakt med personene som gjør det om du ønsker.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Mener du for å kunne reklamere med skjemaer på andre nettsider? Hvor du da kjøper opp reklameplass? Isåfall ville vel flash fungert fint til akkurat dette?
 

Tonny Kluften

Administrator
Ok, PHP: imagettftext - Manual ser bra ut.
Er det noen her som kan kode dette for meg? Evt. med en annen løsning. Mot betaling selvsagt.

Dette er et medlemskort som jeg ønsker at folk skal kunne fylle ut på skjermen, så printe ut hele siden (har bedre kvalitet).

medlemskort.jpg
 
Sist redigert:

hansvh

Medlem
Jau. Jeg kan lage et førsteutkast til deg så får du si hva du synes. Fint om du kan sende filen med bedre kvalitet på PM.

Edit: Når jeg ser på bildet forstår jeg ikke helt hvorfor en ikke kan benytte HTML + CSS for å lage samme layout. Det vil trolig bli penere på utskrift og bli omtrent like mye jobb. Er det mer grafikk eller noe på høy-kvalitetsvarianten?
 
Sist redigert:

hansvh

Medlem
Da misforstod vi nok hverandre.

Når det gjelder "skriv ut"-knapp er det greit nok, selv om det er like lett å bruke File -> Print imho.

Når det gjelder å skrive rett i kortet er jeg mer usikker. Jeg kan muligens pynte/tilpasse input-feltene med CSS og legge dem over bildet, men usikker på hvor pent det vil bli. Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Når det gjelder å skrive rett i kortet er jeg mer usikker. Jeg kan muligens pynte/tilpasse input-feltene med CSS og legge dem over bildet, men usikker på hvor pent det vil bli. Noen som har forslag til hvordan dette kan gjøres?

Med tanke på at alle inputfeltene skal ha samme bakgrunn med kun 1 og samme lille farge kan ikke jeg se at en løsning du foreslår ikke vil bli pent, men ja. Nå skal ikke jeg ta på meg noe oppdrag her. Det var mest ment til info.!
 
Topp