Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pris på domener hos de store leverandørere

Tony J

Alle skal få
For .no må man vel være forhandler fortsatt? Det var vel .no domener du mente da du skrev innlegget herav prisen 200 kr?
 

Tony J

Alle skal få
forhandler hos uniweb, som er registrar hos norid / uninett.

Oki, forstod dette bedre nå. Sjekket på sidene til uniweb nærmere og man får denne rabatten dersom man videreselger dems tjeneste, og blir kalt forhandler dersom man gjør dette?

Blir det ikke litt rart at en person, som er forhandler hos et firma, kaller de for dyre for andre?

Er jeg teit nå?
 

Bjørnar

Gründer
han gikk først ut og sa de var dyre, at de har økt prisene.

så kom det et nytt innlegg hvor han sier han har fått bedre pris ved å bli forhandler.

synes ikke dette var så rart. :)
 

Tony J

Alle skal få
han gikk først ut og sa de var dyre, at de har økt prisene.

så kom det et nytt innlegg hvor han sier han har fått bedre pris ved å bli forhandler.

synes ikke dette var så rart. :)

Jeg bruker vanligvis ikke å kvervulere på småting, men betyr ikke dette i teorien at han sier:

"Uniweb er blitt dyre. Nei vent, om man blir forhandler så har de greie priser, men ikke kjøp domener igjennom meg som forhandler for da er de som sagt dyrel" Eller enklere : "ikke kjøp domener gjennom uniweb dersom du ikke blir forhandler da de har økt prisen til 200 kr for ikke-forhandlere."

Tony
 

Tonny Kluften

Administrator
Jeg selger ikke domener til andre, men jeg får status som forhandler fordi jeg har rundt 100 domener der. Og jeg mente at hvis du har 100 domener og må betale fullpris kommer du bedre ut av det hos Domeneshop. Hvis du bare har f.eks. 10 domener spiller det ingen rolle, det blir bare småpenger ut av det da, ikke verdt bryet med å flytte.
Capiche?
 
Topp