Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Pris på nettside som kreativejobber.no?

sinols

Medlem
Hei

Hva ville det kostet meg og fått en lignende side opp å gå?

Skal ikke annonsere for jobb men produkt. Men ønsker samme oppsettet og muligheten for at bedrift kan registrere produkt på samme måte som annonsen der hos kreativejobber.no

Hilsen
Sindre
 

sinols

Medlem
Jeg er på utkikk etter noe lignende wordpress theme også. Bare å skrive ned linken til det her om du vet om noe som har en god likhet med kreativejobber.
 

T SL

Active Member
Denne er ikke laget i Wordpress, men custom -- men det er ingenting i veien for å lage noe nokså likt i Wordpress, med mindre det er noe fancy jeg ikke ser på siden (backend for annonsører f.eks.).

Prisene spriker veldig -- 5 siffer, men jeg er ikke utvikler, så jeg vet ikke hva som ligger bak løsningen utover det vi ser på landingssiden.
 

sinols

Medlem
Takk for svar! Ser det er noe med bootstrap. Prøver å skape noe lignende i wordpress. Forslag til ett lignende theme og plugins for registrering av annonser for bedrifter?

Slik at dt blir noe av det samme resultatet?
 

mra

Active Member
Mye med dårlig koding og dokumentasjon på Themeforest. Les reviews før du kjøper.

Helt enig. Av og til kan du lure på hvordan noen av temaene der kan ha så mange salg, når de er så til de grader dårlig laget. De ser muligvis fine ut, men straks siten får mer enn bare et minimum av trafikk stopper alt opp, fordi themet baserer seg på x ulike plugins og er kodet uten noen som helst tanke på antall databasekall.

Jeg er stor tilhenger av å ta utgangspunkt i et ferdig theme, frem for å finne opp hjulet på nytt. Men som Tonny sier, så sjekk kommentarene først og vær nok så kritisk i valget av theme.
 

beatngu

Member
Jeg kan lage det som custom wordpress fra scratch,har laget noe lignende til en annen kunde her på forumet.
Er også mulig å lage dette i custom asp.net men da blir prisen mye dyrere en i wordpress siden du kan bruke ferdige plugins til wordpress som tar seg av det meste i backend som å legge til nye jobber etc.

Prisen min er vel litt mer en themeforrest men hos meg får du custom theme som er kun laget til din side og ingen andre har dette og det er mye søppel på themeforrest med dårlig support.Du kan vente i uker-måneder for bug fixes og dette tar jeg meg av nesten alltid innen 24 timer siden kunden står på første plass og themet er ikke solgt til 100 vis av folk som også venter med diverse support problemer.

Jeg skal nokk klare dette til under 4 siffer i wordpress men det kommer an på hva du vil ha.
 

Arctic

New Member
Bare hyggelig! Jeg er ikke fan av de største og mest innviklede temaene (feks Bridge som ligger på Themeforrest), men dette har jeg brukt en del, og er storfornøyd. Det er heller ikke så innviklet å sette opp.
 

sinols

Medlem
Jeg kan de basice tingene som skal til for å endre farger og litt struktur. Men jeg lurer på om det finnes en plugin som gjør at bedrift enkelt kan registrere sine beste salg. Laste opp produktbilde, før og nå pris, salgstekst, varemerke eller logo og når salget stopper eventuelt. Skal også kunne velge bestemt plassering eller landsdekkende salg. Bestemt plassering vises da bare om personen er innenfor 30mil (ip adresse, html5) Disse skal da bare godtas av meg eller eventuelt endres litt før det havner på forsiden. Slik som hos kreativejobber.no
 

xdex

Medlem
Jeg kan de basice tingene som skal til for å endre farger og litt struktur. Men jeg lurer på om det finnes en plugin som gjør at bedrift enkelt kan registrere sine beste salg. Laste opp produktbilde, før og nå pris, salgstekst, varemerke eller logo og når salget stopper eventuelt. Skal også kunne velge bestemt plassering eller landsdekkende salg. Bestemt plassering vises da bare om personen er innenfor 30mil (ip adresse, html5) Disse skal da bare godtas av meg eller eventuelt endres litt før det havner på forsiden. Slik som hos kreativejobber.no

Når ting blir så spesifikt og omfattende, kan det være best å leie inn noen til og gjøre jobben for deg, så får du utviklet noe som faktisk gjør akkurat det den skal. Finnes helt sikkert noe du kan bruke, og kombinere, for å få til noe som ligner. Men igjen så blir man avhengig av 3-4 plugins og hacks, som sjeldent kan/aldri kan oppdateres, for da snakker dem plutselig ikke sammen lengre.

Det trenger ikke koste allverden heller, hvis du ser på utenlandsk arbeidskraft. Når det er sagt, ville jeg anbefalt en nordmann, så slipper du time på time med leting, kommunikasjonsproblemer og annet, dersom du ikke har erfaring med outsourcing.
 
Topp