Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Priser på solgte norske domener?

Msites Ltd

Livsnyter
Listen bør nok gjøres mye større for å ha livets rett som referanse. Og, som du sier holder de fleste summene man selger for hemmelig. Noe som forsåvidt ikke er så rart når man ser hvordan reaksjonene for eksempel er her inne på forumet når man priser en nettside eller et domene til en skikkelig pris.

At Rune69 har takket nei til en slik sum overrasker meg ikke. Er nok en god del som har takket nei til slike summer eller tett opp til dette, undertegnede inkludert.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Samtidig har et godt domenenavn mest typein-verdi (for en bannerlenk har det lite å si ville jeg tenkt). Det er også veldig vanskelig/kostbart å koble offline media til online (= få folk til å lese/høre en annonse og skrive domenenavnet i nettleseren).
For min del tror jeg at verdien av et domenenavn blir mindre og mindre etterhvert (men vi har hatt en periode der "alle" gode ord var blitt brukt opp). Kommer noen med et godt tilbud på f.eks. babyside.no eller sånt, ville jeg slått til (og da mener jeg at et 4-sifret beløp ville være et godt tilbud).

Var et innlegg på nwf der noen begynte å bruke .org varianten av domenenavnet da 10k var for mye å bruke på .no domenet. Det er den verden jeg også lever i :)
 

kongen

kongemedlem
Tror ikke den listen stemmer så bra nei, det er endel andre domener som skulle vært på den listen, bl.a. bing.no

bing bang binge bing
binge binge bang

hvem er mest happy i dag el?
 

Bjørn

Domenespekulant
Tror ikke den listen stemmer så bra nei, det er endel andre domener som skulle vært på den listen, bl.a. bing.no

bing bang binge bing
binge binge bang

hvem er mest happy i dag el?

Listen stemmer! Alle salgssummene er dokumentert, men regner med du mener at dette ikke er de 10 dyreste domenene, og det er selvfølgelig rett. Bing.no har jeg skrevet om tidligere, og dessverre ble salgssummen holdt hemmelig... jeg har ihvertfall ikke registrert den :)
 
Topp