Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Priser på utvikling av nettsted

Steve Cash

Medlem
Tabellen til peterandrej syns også jeg ser ganske fornuftig ut.

Jeg er også enig i vurderingene til zapotek om at en ikke kan leve av å selge å lage side til 3000 kroner stykket bortsett fra i de tilfellene du nevner. Kankje det finnes et punkt 4: En driver ikke salg på annen måte enn ved å sende ut e-postreklame for det en driver med, også kalt spam, og så er alle sidene så og si like, en gjør ikke stort annet enn å legge kundens firmanavn, og lime inn noe tekst kunden kommer med i en helt ferdig mal. Da bør en vel greie det på langt under 10 timer, og så har en ca 300 kroner timen, 600 hvis en gjør det på 5 timer. I det jeg skriver dette ser jeg selv at dette er en de mest useriøse forretningsideene jeg har sett på lenge. Jeg ville ikke drømme om å finne på noe slik.

@TorsteinO: Hvis sida du viser fram er basert på twentyten, så framstår den som en god inpirasjon for andre når det gjelder hva en kan få til ved å starte med en litt kjedelig og mye brukt Wordpress-mal. Jeg syns den er så spennende at jeg måtte se åpne den en gang til og se på den.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja, den starta som twentyten (har brukt det som et slags rammeverk for nesten alle sider jeg lager nå for tida), men det er jo fint lite igjen av det etterhvert for å si det sånn, selv om man kan finne et og annet hvis man vet hva man skal se etter (f.ex. navn på endel divs). Har også laget min egen lille nedstrippa variant av twentyten der jeg har fjerna og lagt til endel "faste" ting.
 
Topp