Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Prissetting på utsendelse av annonse-pm'er

Gomlers

Member
Vi har hatt en som i stor grad har benyttet seg av å sende en skikkelig reklame-pm til ca. 240 av våre medlemmer på et forum.

Det er kun mulig å sende til 5 og 5 av gangen på forumet vårt, så hun har tatt seg god tid med å kopiere inn samme annonse-tekst, og sendt ca. 48 utsendelser før det ble meg bekjent og jeg fikk stoppet det.

Vi driver i en bransje hvor det forsåvidt er kostbart å annonsere målrettet til, og et snittsalg vil ligge på rundt 2.000,- - 3.000,- for bedriften som har annonsert.

Ved registreringen står det ettertrykkelig at det ikke er lov å sende ut PM'er med annonseformål, samt at firmaer kan kontakte en egen e-postadresse for annonsering for eget firma. Dette er tydelig.

Forumreglene viser også til at vi forbeholder oss retten til å fakturere om det allikevel sendes annonse-pm'er til medlemmer uten vårt samtykke.

Jeg er ikke grådig, men jeg synes det er dårlig gjort at hun skal få bedrive reklame på vår bekostning som tross alt betaler mye for å få nye medlemmer osv, som vi selv benytter til å selge inn VÅRE produkter og tjenester til.

Så til spørsmålene:

1. Er jeg kjip - burde jeg bare la det "gli" forbi?
2. Hva ville vært en fornuftig pris pr. medlem eller totalt?
 

Martin R

Medlem
Webforumet kunne jo, tatt betaling for å sende ut reklame på PM?

Eller.. Eventuelt sendt ut nyhetsbrev hver uke, med "Dette er ukens populære tråder".
Kanskje ha med noen annonser i nyhetsbrevet eller noe sånt?
 
Topp