Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Private bilder på avveie på Facebook

Ettersom jeg forsto det var ikke bilde på avveise på Facebook. Bilde det er snakk om er heller ikke noe særlig spesielt. Det som er spesielt er at ikke flere har sett hullet, som nå er tettet..
 
Sist redigert:

Erlend

Medlem
Ettersom jeg forsto det var ikke bilde på avveise på Facebook, men ble kopiert fra kontoen til Zuckerberg under en oppdatering av systemet. Facebook driver å legger om til Timeline for alle, og det kan nok at det har dukket opp noen hull når de har gjort det. Bilde det er snakk om er heller ikke noe særlig spesielt. Det som er spesielt er at en hacker greide å finne hullet, som nå er tettet..

Det var jo bare å rapportere et bilde, så kunne du få tilgang til de private bildene til en person.
 

picxx

Well-Known Member
So what?
Vil du ikke vise bildene dine, ikke last dem opp på nett.
 
Det er vel egentlig ikke det som er saken om bildene skal vises eller ikke.. det som gjør folk litt skremt er at FB ikke alltid tenker over sikkerheten.
 

duppsko

Medlem
Dette har vært tilgjenelig kjempe lenge. Samtidig som det finnes andre måter å få tilgang til dette på. Florer av diskusjoner rundt det på forskjellige hackfoums osv.
Ikke noe nytt for min del i hvertfall.
 
Topp