Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problem med VISA paypalbetaling

Tonny Kluften

Administrator
Jeg har noen kunder innimellom som ikke klarer å legge inn riktig kortopplysninger i Paypals VISA-betalingsskjema. De kan ikke forklare hva som er feil, de får bare en feilmelding sier de. Jeg går ut ifra at de gjør noe feil, men vet ikke hva de gjør feil.
Er det noen av dere som vet hva kunder bruker å gjøre feil ved utfylling av det skjemaet?
 

CashList

Medlem
Noen klarer ikke å skjønne forskjell på kontonummer og VISA nummer. Ihvertfall har jeg hatt det problemet med noen kunder.
 

Kassimaja

Geocacher
Det er ikke noe krøll med videresendingen til Verified by Visa hos den enkeltes bank, da? Det er gjerne litt trøbbel med gamle versjoner av Java installert på pc-en, og at evt. bankenes systemer er nede.

Paypal bruker ikke Verified bu Visa. Det er det som er en av de største fordelene med Paypal.
 

CashList

Medlem
Ene kunden får dette:
"Informasjonen er ufullstendig eller feil. Rett opp feltene nedenfor og prøv på nytt."
Når kunden har prøvd 8 ganger skulle man tro at h*n ville ha klart å skrive inn riktig data.

Jeg klarer ikke å gjenskape den feilen.




Sender du kunden e-faktura gjennom PayPal til mailkontoen eller prøver kunden å overføre via PayPal til deg?
 
Topp