Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med bedfinder.com?

Oppfordrer slekt og venner til å bestille reiser via mine sider. Drypper da også litt på meg, men opplevde en litt kjedelig sak i dag da noen måtte avbestille sitt hotellopphold som var booket via bedfinder. Når man prøver å sende dem en epost (som man må når man skal endre eller avbestille ordrer), får man eposten i retur. Også jeg prøvde å sende en epost til hotel(a)bedfinder.com, men eposten kom like raskt tilbake.:confused: Nevnte epost-adresse er den eneste som står oppgitt i booking-dokumentet, og er den vi - ifølge bedfinder selv - skal bruke ved kontakt. Begynner da å bli litt mistenksom og lurer på om andre har lignende erfaringer med bedfinder?
 

picxx

Well-Known Member
Forsøk å ta kontakt med info@travelwindow.ch , selv om jeg tviler på at du får svar.
Sidene bruker vel mest sannsynlig en form for API til andre program igjen (ser at hotelplan.ch, som er en annen side eid av samme mann/selskap bruker lastminute), slik at den greieste (og muligens eneste?) måten er vel å prøve på å finne kontaktinfo direkte til hotellet og kansellere hos dem.
 
Takk for tips picxx. Skal viderebringe rådet ditt. Dette løses nok enkelt ved å gå direkte til hotellet. Det er imidlertid refusjons-biten jeg er mest spent på. Skal følge med hvordan dette går. Synes ikke noe om at bedfinder opererer med "liksom-epostadresse" på ordrebekreftelsen - og på nettsiden. Selskapet ligger jo i porteføljen til TD, og jeg forventet derfor en viss kvalitet og sikkerhet. Mulig jeg er naiv? Skal se hvordan saken løses før jeg gjør noe mer.
 
Topp