Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med "enter"-tast adressefeltet i Firefox

Marita

ordleker
Jeg har problemer i Firefox når jeg har skrevet inn en adresse i adressefeltet, og skal trykke enter og "sende" kommandoen.. ingenting skjer!

Har ikke noe problemer ellers, heller ikke i søkefeltet til høyre for adressefeltet.. Noen som har en aning på hva jeg kan gjøre? Bare reinstallere?
 

Duper

Medlem
Jeg har problemer i Firefox når jeg har skrevet inn en adresse i adressefeltet, og skal trykke enter og "sende" kommandoen.. ingenting skjer!

Har ikke noe problemer ellers, heller ikke i søkefeltet til høyre for adressefeltet.. Noen som har en aning på hva jeg kan gjøre? Bare reinstallere?

reinstallere burde funke :)
 

adeneo

Medlem
Har du noen plugins installert, Delicious, AVG, Alexa e.l.

Prøv å trykk ctrl-N for å åpne et nytt vindu og se om det virker der, eller bruk oppgavebehandling til å avslutte alle Firefox prosesser, vent litt, og start Firefox på nytt.
 

Marita

ordleker
Har du noen plugins installert, Delicious, AVG, Alexa e.l.

Prøv å trykk ctrl-N for å åpne et nytt vindu og se om det virker der, eller bruk oppgavebehandling til å avslutte alle Firefox prosesser, vent litt, og start Firefox på nytt.

AVG f.eks er installert ja.

Dette er et problem som har vart noen dager, så alt det du foreslår er gjort "av seg selv" - og jeg har fremdeles problemet.
 

adeneo

Medlem
Har du installert Firebug da ?

19610385.jpg


Har du forsøkt å gå til "kontrollpanel/programmer/avinstaller et program" i Windows

Finn Mozilla Firefox og avinstaller, gå til Firefox sin nettside med en annen nettleser og last ned Firefox på nytt, og installer om igjen ?
 

Nutz

Med lem
Får samme symptomer når jeg feks. har vært inne på NRK og tittet på programmer.
Adresselinjen får ikke fokus før jeg trykker på "Gjennopprett ned" og maksimerknappen.
Dette påståes er fikset i 10.0.2 men har det enda her, kanskje i noe mindre grad enn før.. :)

Er nok ikke tilleggene dine som gjør det, men heller de avspillerne på websiden sor lager krøll for FF..
 

Marita

ordleker
Adeno, hmnei, jeg har nok ikke firebug ser det ut som :) Det andre punktet om firefox har jeg gjort, ja.

Nutz, godt å høre at vi er flere :D Jeg har også versjon 10.0.2, men fremdeles samme problem.. Mystisk.

Skal prøve å avinstrallere en gang til, og restarte imellom av- og reinstallering og se om det hjelper.
 

Marita

ordleker
Problemet løst! Brukte Uninstalleren til "Quick Care", og haket av på å ta bort av av personlige data++, og i motsetning til forrige gang var Firefoxen helt ny uten bookmarks osv (som jeg såklart tok backup av).
 
Topp