Problemer med oppgradering av Paypal-konton

allegretto

Medlem
Problemer med oppgradering av Paypal-konto

Jeg prøver å oppgradere fra personal til business, men får følgende feil selv om jeg har fyllt inn alle felter korrekt:
Your information is incomplete or incorrect. Please correct the fields below and try again.

* Business Type: Please select a valid Business Type.
* Date of Registration: Please enter a valid date.
* If your business is a Sole Proprietorship, please select the checkbox to indicate that you are the sole owner.

Andre som har hatt samme problem? Har prøv "alt" nå.. og det er komplett umulig å oppgradere kontoen.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Andre som har hatt samme problem? Har prøv "alt" nå.. og det er komplett umulig å oppgradere kontoen.

Hadde en kompis som har startet et firma som skulle oppgradere fra premium til business.
Han fikk heller ikke til dette, så løsningen var å lage en ny konto (business) til firmaet.
 

allegretto

Medlem
Takk for tips!
Ja, har prøvd det aller mest. Faktisk prøvd i tre forskjellige browsere.

picxx: Kan man ha to paypal-kontoer i samme navn?

PS: Jeg har sendt mail til paypal og venter svar derifra.
 

kongen

kongemedlem
Jeg prøver å oppgradere fra personal til business, men får følgende feil selv om jeg har fyllt inn alle felter korrekt:
Your information is incomplete or incorrect. Please correct the fields below and try again.

Tror faktisk ikke det går å oppgradere fra personlig konto til bedriftskonto da det normalt er 2 forskjellige juridiske enheter. Regner med at du må opprette en ny konto.
 

picxx

Well-Known Member
Datoene må være i amerikansk format, altså MM/DD/YYYY
 

nefertari

New Member
Jeg får heller ikke til dette. Menes date of registration dagens dato?? Skriver det på amerikansk vis og alt men får bare feilmelding om valid date...ahhh
 

picxx

Well-Known Member
jeg får heller ikke til dette. Menes date of registration dagens dato?? Skriver det på amerikansk vis og alt men får bare feilmelding om valid date...ahhh

opp
.......................
 
Topp