Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med registrering hos mm medier, kontakt?

metallian

Medlem
HAr problemer med å få registrert meg hos mmedier- jeg fyller ut, får ingenf eilmeldinger. Gjorde dette et par ganger, så fikk jeg mailkontakt med en i mmedier som sa at han ikke fant noe søknad fra meg, og ba meg prøve igjen- virket ikke det skulle jeg sende viktigste infoen til han så skulle han ordne det. Som sagt så gjort-nada.

Etter noen dager uten svar på mail prøvde jeg en mail til kontaktmailen på nettsiden Deres, dvs mail@mmedier.dk eller hva det var- nå fikk jeg beskjed fra mailsystemet mitt at den hadde prøvd å levere den i 2 dager uten hell.

Er det noe som skjer, evt har noen en annen kontaktinfo, evt er noen her som jobber hos mmedier...?
 

picxx

Well-Known Member
Skjedde det første via en affiliatelenke til mmmedier?
Har en grei SU rate hos andre aff. program, men lenge siden jeg har hatt noe fra mmmedier skjønner du.
 

picxx

Well-Known Member
Begynte nok via din lenke ja, men har prøvd utenom også etterpå for å luke ut den.

Ja, jeg har en ørliten mistanke om at man ikke blir særlig kreditert for publisher sales hos mmmedier.
Siden 1. januar 2009 har jeg fått 1 "salg" kreditert, mens f.eks. hos TD er faktisk TD selv mitt 3. bestbetalende program.

Dumt at nettverkene ikke varsler når de slutter/forandrer med egne program ... :(

p.s. Hørte en fugl hviske meg i øret at guava om et stykke tid kommer med aff.ref. program.. som blir litt annerledes enn de "vanlige" kjedelige programmene.

Beklager OT her... når det gjelder ditt problem, forsøk å ta kontakt med Benjamin hos guava ( Benjamin.Andreassen [at] Guavadåttcom ). Er ikke samme program, men er samme eierne, så kanskje han vet noe om problemene hos mmmedier.
 
Hei.

Jeg kan gjerne hjelpe deg med et innlogg til MM Medier.
Jeg sitter i dag som kontakt for begge nettverk, og som tidligere nevnt - så er det riktig nok samme eiere.
Jeg vil få sjekket opp omkring problemene med registrering, dette høres ikke optimalt ut.

Ta gjerne kontakt til meg på Benjamin.andreassen@guava.com
eller msn, med samme adresse - så får vi til noe direkte.

/Benjamin Vikne Andreassen
 

Erlend

Medlem
Jeg registrerte meg hos Mmedier Medier for omtrent 2 uker siden tror jeg det var. Hvor lang tid tar det før man får svar?
 
Topp