Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemer med UniWeb noen?

Sjefskoder

Sjefskoder
Ajajajaj!

Litt historie først.:

Utviklet en tjeneste for en kunde som bestod av følgende:

* Registrerings-skjema med lagring i databasen og autogenerert epost sendt til registrerer.
* Logg inn-funksjon med sjekk mot database og autogenerert unik kode sendt til brukerens epost.
* Logg-inn2-side hvor kode sjekkes mot database og brukerens unike id
* Glemt passord-funksjon hvor man skriver inn epostadresse, brukernavn eller et egetvalgt
" huske"-ord og får tilsendt passord sendt pr. denne brukerens registrertes epostadresse..

Og nå til saken.:

Jeg smalt sammen dette igår og testet ut disse funsjonene på min server og alt fungerte (selvfølgelig :p)

Lastet dette opp på kundens webhotel og sjekket om alt fortsatt fungerte og det gjorde det.

Idag tidlig fikk jeg en telefon fra kunden som takket for tjenesten jeg hadde levert.
3 timer senere (rundt 11:00) fikk jeg enda en ny telefon og da fungerte dette ikke, sa han.
ingenting..

værken logginn, registrer eller glemt-funksjonene..
"alt vises som det skal men, det skjer ingenting når vi klikker på knappene"..

Første jeg gjorde var å sjekke ut dette selv.
Da dette stemte som kunde sa, så lastet jeg opp kodene på nytt(for det kunne jo hende at kunde hadde klusset til dette..) og testet dette igjen..
Og ingenting fungerte..

Jeg kontaktet da hosten (uniweb.no) og lurte på hva som hadde skjedd.
Alt fungerte jo igår...

Hadde de hatt en server-oppdatering som hadde forårsaket at det ble endringer i databasen og tilkoblingsnavnet for MySQL'n eller noe annet..

Nå er det 3,5 timer siden jeg sendte de en mail og jeg har fortsatt ikke hørt noe fra UniWeb... tilogmed prøv å ringe (3 ganger) , men kommer til en telefonsvarer som sier "vi har for øyeblikket stor trafikk, men vi svarer så fort en kundebehandler blir ledig"..
Siste gang jeg ringtesat jeg i "kø" i nesten 45 minutter før jeg la på..

Så det jeg lurer på er :

Er det noen fler som har Uniweb som host og har hatt noen form for problemer med Uniwebs servere idag og vet hva som skjer der?

/S
 

Sjefskoder

Sjefskoder
Alt fungerer igjen nå, men har fortsatt ikke hørt noe fra UniWeb da..
Var sikkert ett-eller-annet di surra med..

Men, så lenge det fungerer er kunden fornøyd og jeg fornøyd ;)
 
Topp