Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Problemet med link bytte !

picxx

Well-Known Member
Syntes ud over det at jeg faktisk har postet en del argumenter for mine postulater.

Som jeg sa er jeg helt enig med deg når det gjelder recipbytter.
Ang. annet bytte har du ikke brukt andre argumenter enn de du først kom med,
så uten å være frekk eller noe ser det ut for meg som om du faktisk ikke vet hva jeg snakker om, og da er man selvsagt like langt.
 

seo4u

New Member
Som jeg sa er jeg helt enig med deg når det gjelder recipbytter.
Ang. annet bytte har du ikke brukt andre argumenter enn de du først kom med,
så uten å være frekk eller noe ser det ut for meg som om du faktisk ikke vet hva jeg snakker om, og da er man selvsagt like langt.


Man kan i hvert fald tydelig se at der er en af os som ikke ved hvad der snakkes om.
Jeg har arbejdet aktivt med seo i flere år, og har sparret med flere af de bedste i verden
(ingen nævnt ingen glemt)

Jeg har viden og den deler jeg ud af her. Hvis du ikke tror på hvad jeg siger er det fint, men det gør det ikke forkert.

Der findes masser af blogs på nettet som du kan læse på der fortæller hvad jeg siger er rigtig, og en eventuel test der bekræfter hvad jeg siger er simpelthen en langt større opgave en du kan tænke dig til.

Du kan tro hvad du vil, men når du nu modtager råd fra en der har arbejdet i flere år med seo er det nok ikke den dummeste at lytte til.
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
Hehe... keep going man.
Carpe diem :)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Man kan i hvert fald tydelig se at der er en af som ikke ved hvad der snakkes om.
Jeg har arbejdet aktivt med seo i flere år, og har sparret med flere af de bedste i verden
(ingen nævnt ingen glemt)

Jeg har viden og den deler jeg ud af her. Hvis du ikke tror på hvad jeg siger er det fint, men det gør det ikke forkert.

Der findes masser af blogs på nettet som du kan læse på der fortæller hvad jeg siger er rigtig, og en eventuel test der bekræfter hvad jeg siger er simpelthen en langt større opgave en du kan tænke dig til.

Du kan tro hvad du vil, men når du nu modtager råd fra en der har arbejdet i flere år med seo er det nok ikke den dummeste at lytte til.

Du er ganske tøff som tør å komme inn her og starte store diskusjoner uten å vise til referanser, dokumentasjoner eller lang erfaring!

Du har jobbet 3 år med seo og oppfører deg som du er en guru innen seo!?!

At du har sparret med de største gjør deg ikke nødvendigvis til noen ekspert! Jeg har også lekt med de beste innen forskjellige felter, men det gjør meg ikke til proff på disse feltene!!!

Sannsynligvis har både Picxx og undertegnede arbeidet med nett i ganske mange flere år enn det du har, og kanskje du skal lytte litt til oss. Vi har ikke bare netterfaringen, men også en del livserfaring med oss som ballast.

Kun noen råd til deg!
 

seo4u

New Member
Fint at det kommer litt friskt blod da.
Men gjerne underbygg påstander med cases eller artikkelhenvisninger.


Vil i fremtiden poste med links til troværdige kilder når jeg laver en post som denne. Bare så der slet ikke er noget tvivl om der snakkes fakta.
 

seo4u

New Member
Det er ikke for sent, og det er et interessant tema.

Skal prøve at se om jeg ikke kan finde noget relevant, men hvis jeg skal være ærlig troede jeg faktisk dette var elementært basis viden alle kendte til. Blev faktisk lidt overrasket over at se i havde en hel sektion dedikeret til emnet, og det var derfor jeg lavede denne post.

Giv mig en dag eller to til at grave noget guld frem:)
 

Erlend

Medlem
Man kan i hvert fald tydelig se at der er en af os som ikke ved hvad der snakkes om.
Jeg har arbejdet aktivt med seo i flere år, og har sparret med flere af de bedste i verden
(ingen nævnt ingen glemt)

Du kan tro hvad du vil, men når du nu modtager råd fra en der har arbejdet i flere år med seo er det nok ikke den dummeste at lytte til.

Skulle gjerne likt å høre hvilket selskap du har arbeidet for. De må være amatører!
 

Msites Ltd

Livsnyter
Som i alle dine andre indlæg undlader du at give svar på mine spørgsmål. Istedet opfører du dig som et lille barn og bliver sur.

Lad os nu få noget fakta på bordet. Du kommer med postulater og jeg vil gerne vide hvad der gør dig kvalificeret til at komme med disse. Giv mig et svar istedet for at begynde at kalde mig navne.

Hvis du er denne eksperten du påstår du er og akkurat har jobbet 3 år med SEO skulle du neppe trenge et par dager på å få frem noe referanser, dokumentasjon o.l.

Vi kan jo starte med hvilket selskap du har jobbet for....
 

seo4u

New Member
Hvis du er denne eksperten du påstår du er og akkurat har jobbet 3 år med SEO skulle du neppe trenge et par dager på å få frem noe referanser, dokumentasjon o.l.

Vi kan jo starte med hvilket selskap du har jobbet for....



Du snakker uden om ved at give et spørgsmål retur istedet for et svar.
Du har ikke givet et eneste svar på noget af det som der er blevet spurgt om herinde, bare tom snak og pladder uden indhold. Og når du så angriber kan du ikke dokumenterer dine påstande. Jeg har stillet et simpelt spørgsmål om mandens seo kvalifikationer. Jeg har sagt mine. Ja jeg kan lyve, og det kan han også, men jeg har svaret det har han ikke.
Jeg sender gerne referencer rundt til alle der ønsker så mine kvalifikationer kan ses.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Du snakker uden om ved at give et spørgsmål retur istedet for et svar.
Du har ikke givet et eneste svar på noget af det som der er blevet spurgt om herinde, bare tom snak og pladder uden indhold. Og når du så angriber kan du ikke dokumenterer dine påstande. Jeg har stillet et simpelt spørgsmål om mandens seo kvalifikationer. Jeg har sagt mine. Ja jeg kan lyve, og det kan han også, men jeg har svaret det har han ikke.
Jeg sender gerne referencer rundt til alle der ønsker så mine kvalifikationer kan ses.

Send gjerne til meg!

Og, jeg tror jeg har svart på det som er så langt....
 

Tonny Kluften

Administrator
Det spørs hvor komplekst lenkebyttesystem man har. Lenkebytte hjelper definitivt hvis man har et nettverk på la oss si 30 nettsteder. Disse 30 nettstedene må ha innlinker fra andre selvfølgelig, men i tillegg gjør man a-b-c bytting mellom de 30. Det kan gi en god boost i SERP.
Om lenkebytting er den beste og mest langsiktige måten å få lenker på er en annen sak.
 

picxx

Well-Known Member
Det definitivt beste er selvsagt A-B C-D bytte, men dette forutsetter jo selvsagt at to stykker sitter med 2 sider i 2 nisjer som matcher hverandre.
Har du 30 nettsteder kan man ikke kjøre tradisjonelle A-B-C bytte, da det i sirkelen vil bli reciplinker. Man må /2 og trekke fra det antallet i sirkelen det lenkes til. Da unngår man recipbytter.
 
Topp